Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@04:08:23 GMT

اجرای طرح پایش و عارضه‌یابی صنایع به‌همت بسیج مهندسین در ملایر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۴۹/اجرای_طرح_پایش_و_عارضه_یابی_صنایع_به_همت_بسیج_مهندسین_در_ملایر

اجرای طرح پایش و عارضه‌یابی صنایع به‌همت بسیج مهندسین در ملایر

طاهر بهزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به ماموریت‌های محوله به بسیج اظهار داشت: اردوی جهادی عارضه یابی صنایع شهرستان ملایر با حضور مهندسین بسیجی سپاه ناحیه ملایر در 6 اکیپ 3 نفره و با حضور مسئول شهرک‌های صنعتی ملایر برگزار شد.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین در راستای کمک به ارتقاء کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های مختلف از جمله سازندگی، اقتصادی، علمی، فن آوری و مدیریتی ورود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر افزود: بسیج مهندسین ملایر با توجه به ماموریت‌های محوله از قبیل تربیت مهندسین انقلابی و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه مهندسی و در راستای تحقق جامعه پیشرفته اسلامی گام برداشته و به این منظور و راستای اهداف سازمان بسیج مهندسین حرکت‌های را برنامه ریزی کرده و پیگیری می نماید

وی با اشاره به سه بخش عمده برای پیگیری گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهادی در جامعه مهندسین بسیجی ملایر، کمک به افزایش کارآمدی نظام در عرصه های اقتصادی، علمی و پژوهشی، حضور قوی و موثر و کارآمد در عرصه فنی و مهندسی در سطح شهرستان است.

بهزادی با بیان اهمیت حفظ تولید و صنعت در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و ضرورت آن افزود: بسیج مهندسین در راستای دستیابی به این اهداف تمام فعالان و مسئولان مربوط به صنعت را در حد توان برای اجرای طرح پایش واحدهای صنعتی در شهرستان ملایر به‌کار گرفته است.

وی اظهار داشت: تدوین یک بانک اطلاعاتی و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی یکی از خروجی‌های اجرای طرح پایش است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود صنعت و معدن در کشور ضرورت دارد تا عارضه‌یابی صنایع انجام شود که در شهرستان ملایر در زاستتای این مهم ستاد پایش و عارضه یابی صنایع تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی عارضه های صنایع ملایر مطابق با اولویت‌ها خواهد بود و از آنجایی که این ماموریت به بسیج محول شده است سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و وزارت صنعت و معدن نیز در رفع موانع پیش روی همکاری دارند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۴۹/اجرای_طرح_پایش_و_عارضه_یابی_صنایع_به_همت_بسیج_مهندسین_در_ملایر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: