Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@14:04:27 GMT

شهید کریمی شهید شاخص بسیج مهندسین کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۵۰/شهید_کریمی_شهید_شاخص_بسیج_مهندسین_کشور

شهید کریمی شهید شاخص بسیج مهندسین کشور

شهید مدافع حرم مهندس مصطفی کریمی، به عنوان شهید شاخص بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در سال 96 معرفی و از مقام آن شهید و خانواده اش تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسئولان سازمان بسیج مهندسین عمران کشور با حضور در منزل مهندس شهید مصطفی کریمی از رزمندگان تیپ فاطمیون مدافع حرم و دیدار با والدین این شهید از مقام شامخ شهدای مدافع حرم تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در این دیدار گفت: این سازمان هر ساله یکی از مهندسان شهید را با توجه به ویژگی ها و شاخص های تعیین شده به عنوان شهید شاخص سال انتخاب می کند که امسال شهید کریمی به عنوان شهید شاخص بسیج مهندسین عمران و معماری برگزیده شد.

شهید مصطفی کریمی دانش آموخته رشته مهندسی معماری از دانشگاه تهران بود که با حضور در جمع رزمندگان مدافع حرم در تیپ فاطمیون در 25 مهر پارسال در درگیری با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۵۰/شهید_کریمی_شهید_شاخص_بسیج_مهندسین_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: