Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@06:48:46 GMT

عضویت 5500 نفر در کانون‌های بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۵۲/عضویت_۵۵۰۰_نفر_در_کانون_های_بسیج_مهندسین_کشاورزی_خراسان_رضوی

عضویت 5500 نفر در کانون‌های بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی گفت: در تمام شهرهای استان خراسان رضوی کانون داریم و هم‌اکنون 10 کانون درجه‌یک با عضویت 5500 نفر مشغول فعالیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بسکابادی صبح امروز در حاشیه همایش مسئول کانون‌های بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با پرستوها،اظهار کرد: برای توجیه برنامه‌های سالانه یک همایش آموزشی برگزار می‌کنیم و در آن همه مسئولان شورا و کانون‌ها به مدت یک هفته توجیح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی افزود: در سال گذشته تجربه کلاس‌های آموزشی تلفیقی را به دست آوردیم به صورتی که اساتید درس‌ها به‌صورت ساعتی تغییر می‌کرد؛ اما کفایت نمی‌کرد، بنابراین کلاس‌های چهارساعته را برنامه‌ریزی کردیم که به‌صورت تخصصی مسئولین کانون‌ها را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه ویژه‌ای برای مدیران کانون‌ها تشکیل شد که شخصاً وارد آموزش شدم، بیان کرد: امیدوارم در قبال همایش‌های آموزشی شورای کانون‌های زیرمجموعه توجیه شده و باانرژی وارد عرصه‌های خدمت‌رسانی شوند.

بسکابادی تصریح کرد: دو برنامه حضوری در ادامه سال برای نظارت و بازرسی کارهای انجام‌شده داریم تا ضمن آسیب‌شناسی تدابیری را برای رفع آن درنظر گیریم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر کارهای آموزشی ذکرشده به‌صورت ویدئوکنفرانس نیز مجدداً مسائل را عنوان و بررسی می‌کنیم تا هماهنگی لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هر طرح و برنامه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی یک ستاد مرکزی تعیین‌شده و در مشهد یک کانون مسئول پیگیری دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

بسکابادی افزود: ستادهای استانی برای هماهنگی طرح‌ها به‌صورت یکنواخت فعالیت می‌کنند تا با حداکثر توان موجود کیفیت را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: برنامه‌های تشویقی برای هر بخش از طرح‌ها تعیین‌شده است و ازاین‌رو رقابتی شدن فعالیت‌ها به افزایش کیفیت کمک می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در انتها گفت: در تمام شهرهای استان خراسان رضوی کانون داریم و هم‌اکنون 10 کانون درجه‌یک با عضویت 5500 نفر مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۵۲/عضویت_۵۵۰۰_نفر_در_کانون_های_بسیج_مهندسین_کشاورزی_خراسان_رضوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: