Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@20:09:51 GMT

شهید رادمهر به عنوان شهید شاخص کشوری بسیج مهندسین کشاورزی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۵۹/شهید_رادمهر_به_عنوان_شهید_شاخص_کشوری_بسیج_مهندسین_کشاورزی_انتخاب_شد

شهید رادمهر به عنوان شهید شاخص کشوری بسیج مهندسین کشاورزی انتخاب شد

ساری- مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی مازندران گفت: شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم به عنوان شهید شاخص کشوری این قشر برگزیده شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج مهندسین کشاورزی مازندران، محمد علی امامی افزود: شهید رادمهر از شهدای مدافع حرم مازندران است که اردیبهشت سال گذشته در حماسه خان طومان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همسر شهید از کارشناسان خبره طرح بسیج همگام با کشاورز است، شهید رادمهر مشوق این او برای حضور موثر در طرح بسیج همگام با کشاورز بود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی مازندران با بیان اینکه شهید رادمهر به اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشت، اظهار کرد: شهید رادمهر اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز را در موثر در تولید کشاورزی می دانست و در کمک به اجرای آن اهتمام ویژه ای داشت.

امامی، خانواده شهید رادمهر را جزوی از خانواده مهندسان بسیجی کشاورزی کشور و استان دانست و دلیل این نام گذاری را فرهنگ سازی و الگو برداری دیگر مسولان در توجه به طرح بسیج همگام با کشاورز دانست.

وی تصریح کرد: امسال که طرح خودکفایی برنج توسط بسیجیان کلید خورده است انتظار می رود مسئولان همچون شهید رادمهر درک درستی از تاثیرگذاری آن در اراضی کشاورزی استان داشته باشند.

امامی خاطر نشان کرد: باید همچون شهدا نسبت به آبادانی کشور و استان همت داشته باشیم و در این راه از هر کمکی دریغ نکنیم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی مازندران یادآور شد: شهید محمود رادمهر در زمان عمر با برکتش در ماموریت های سخت و نفس گیر زیادی حضور فعال و تاثیر گذاری داشت. وی همراه با همسرش در مزارع کشاورزی استان حضور می یافت و در ترویج کشاورزی درست به کشاورزان اهتمام به خرج می داد.

این رزمنده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا سر انجام در ماموریت سوریه در حماسه خان طومان حین درگیری تن به تن با تکفیری های جبهه النصره به شهادت رسید. پیکیرش مطهرش هنوز به وطن بازنگشته و از وی دو یادگار به جا مانده است.

شهید رادمهر در بخشی از وصیت نامه اش خطاب به بسیجیان می گوید: برادران عزیز! به شما و سایر برادران و خواهرانم در بسیج وصیت می کنم که نکند واقعه سقیفه بنی ساعده دوباره تکرار شود. نکند عاشورا دوباره تکرار شود و حسین زهرا (علیه السلام) سرش بالای نیزه رود. برادران و خواهران بسیجی، از تاریخ اسلام درس بگیرید و همواره در راه ولایت ثابت قدم باشید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۵۹/شهید_رادمهر_به_عنوان_شهید_شاخص_کشوری_بسیج_مهندسین_کشاورزی_انتخاب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: