Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@10:04:09 GMT

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماري استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۱۶۷/بیانیه_سازمان_بسیج_مهندسین_عمران_و_معماری_استان_اصفهان

بسم الله الرحمن رحیمبیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و تجمع صیانت از خانواده« يا ايها النبي، قل لازواجک و بنائک و نساء المؤمنين يدنين عليهنّّّ من جلابيبهنّ ذلک ادني ان يعرفنفلا يؤذين و کان الله غفوراً رحيماً » (سوره احزاب، آيه ي 59 )
مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالي):"زن مسلمان آن زنی است که هم دین خود را، حجاب خود را، زنانگی خود را، ظرافتها و لطافتهای خود را حفظ می کند، هم از حق خود دفاع می کند، هم در میدان معنویت و علم و تحقیق و تقرب به خدا پیشروی می کند و شخصیت های برجسته ای را نشان می دهد و هم در میدان سیاسی حضور دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" سالها پیش در چنین روزی رضا خان ملعون تلاش نمود نماد ملی_مذهبی زن مسلمان ایرانی را از او بگیرد و به بهانه تجدد بی حجابی و فاجعه مسجد گوهر شاد را به راه اندازد اما غافل از اینکه زن مسلمان ایرانی دست از حجاب و عفاف خود برنخواهد داشت حتی به قیمت جانش. حجاب و عفاف ودیعه ای مقدس و موهبتی الهی است که انقلاب شکوهمند اسلامی آن را به زنان بازگرداند تا به داشتن آن ببالند و دوشادوش مردان برای تحقق « تلاشی مقدس را از خود » دولتی مهدوی « در راستای نیل به » جامعه ای فاطمی نشان دهند.حفظ حیا و حجاب برای زن و مرد در محیط اجتماعی آن چیزی است که رشد در جامعه مؤمنین را با توسعه غربی متمایز می کند.از این رو اگر خواهان زندگی حقیقی هستیم و اگر می خواهیم تعفن روابط آزاد و بی بند و باری، هوای شهر و دیارمان را آلوده نکند، بر همه زنان و مردان حفظ حیا و حجاب ضروری است. امروز حجاب و عفاف یک مسأله صد درصد اجتماعی و فرا جنسیتی و فراتر از یک رفتاردینی است که نیاز به عزم دو طرفه از سوی مسؤولان و از سوی مردم دارد . عرصه فرهنگ حجاب و عفاف بیش از قانون و بودجه و ساختارهای دولتی و رسمی نیاز به ساختارهای غیر رسمی دارد. ساختارهایی برآمده از بطن مردم انقلابی، معتقد و دغدغه مند و در این میان مهمترین وظیفه نظام حمایت از همین ساختارهای غیر رسمی است . در همین راستا سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب و قیام خونین مردم علیه کشف حجاب و حضور در اجتماع صیانت از خانواده در روز 21 تیر ماه در میدان امام خمینی(ره)، با پیروی از اندیشه های والای امام راحل، تبعیت از فرامین امام خامنه ای(مدظله العالی) و تجدید پیمان با شهدای والای انقلاب اسلامی، از سازمانهای فرهنگی رسانه ای، دستگاه های تربیتی و ارشادی و همه ی سازمان های دولتی و مسئول در این موضوع می خواهیم در جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه تضمین نمایند و از تمامی مسئولین و دست اندرکاران طرح عفاف و حجاب و آحاد ملت شهید پرور تقاضا داریم تا با احیاء شعائر دینی و ارزش های اخلاقی و حفظ شئون جامعه اسلامی در رعایت عفاف و حجاب اهتمام ورزند و در امر ترویج اخلاق اسلامی و مصونیت خانوادگی و مقابله با فرهنگ بدحجابی در جامعه به این وظیفه سنگین الهی عمل نمایند.سازمان بسیج مهندسین عمران و معماري استان اصفهان15 تیرماه 1396

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۱۶۷/بیانیه_سازمان_بسیج_مهندسین_عمران_و_معماری_استان_اصفهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: