Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@23:16:08 GMT

پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۶۷/پلمب_۱۸_واحد_صنفی_در_شهرستان_سرپل_ذهاب

پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب از پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: فعالیت غیرمجاز این واحدهای صنفی سبب نارضایتی سایر بازاریان شده بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا یاری" فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب گفت: با توجهبه افزایش فعالیت‌های غیرمجاز تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان سرپل ذهاب، برنامه ریزی لازم در خصوص برخورد با اینگونه اصناف در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس نظارت بر اماکن عمومی فعالیت خود را در زمینه برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف به صورت ویژه آغاز کرد و طی یک ماموریت مشترک با اتاق اصناف شهرستان، اقدام به پلمب ۱۸ واحد صنفی به علت عدم پروانه کسب و بدهی عوارض نمود.
فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: فعالیت غیرمجاز این واحدهای صنفی سبب نارضایتی سایر بازاریان شده بود که با همکاری اتاق اصناف با اقدام به موقع، نتیجه مثبت حاصل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۶۷/پلمب_۱۸_واحد_صنفی_در_شهرستان_سرپل_ذهاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: