Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@18:07:10 GMT

تشکیل ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۷۰/تشکیل_ستاد_بحران_شهرستان_سرپل_ذهاب_با_حضور_فرمانده_نیروی_زمینی_ارتش

تشکیل ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش

جلسه ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده شهرستان در مجلس و فرمانداران شهرستان‌های زلزله‌زده در ستاد بحران ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا از سرپل ذهاب، در این جلسه که حمید حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرهاد تجری نماینده شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس، فرمانداران شهرستان‌های زلزله‌زده و اعضای شورای شهرستان سرپل ذهاب حضور دارند، برای تعیین تکلیف توزیع اقلام امدادی بین زلزله‌زدگانی که تاکنون این اقلام را دریافت نکرده‌اند، تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبات این جلسه، شهرستان سرپل ذهاب به 5 منطقه عملیاتی تقسیم شده و هر منطقه با نظارت یکی از اعضای شورای شهر شهرستان و همکاری و پشتیبانی نیروهای ارتش کار توزیع چادر، پتو و اقلام غذایی در میان زلزله زدگان ساماندهی شده و گزارش پیشرفت کار به جلسه بحران ارائه شود. همچنین مقرر شد تمامی اقلام ارسالی به سوی شهرستان در پادگان‌های ارتش تجمیع شده و با اسکورت نیروهای نظامی و امنیتی در میان روستاها و مردم زلزله زده توزیع شود.

امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در این جلسه با تشکر از همه مسئولان محلی به ویژه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کار آواربرداری و انتقال مصدومان، مجروحان و کشته‌شدگان زلزله در چند ساعت ابتدایی حادثه یکی از بی‌نظیرترین علمیات‌های بحران در طول سال‌های گذشته بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۷۰/تشکیل_ستاد_بحران_شهرستان_سرپل_ذهاب_با_حضور_فرمانده_نیروی_زمینی_ارتش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: