Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@05:48:01 GMT

مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب از روز دوشنبه 29 آبان‌ماه بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۷۲/مدارس_شهرستان_سرپل_ذهاب_از_روز_دوشنبه_۲۹_آبان_ماه_بازگشایی_می_شود

مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب از روز دوشنبه 29 آبان‌ماه بازگشایی می‌شود

تین‌نیوز | 

استاندار کرمانشاه گفت: مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب از روز دوشنبه 29 آبان‌ماه بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب از روز دوشنبه 29 آبان ماه بازگشایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و بانک‌ها در شهرستان سرپل‌ذهاب از امروز شنبه 27 آبان‌ماه باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند عنوان کرد: برای جلوگیری از نفوذ باران به داخل چادر زلزله‌زدگان از امروز نایلون ضخیم توزیع می‌شود تا چادرها ایمن‌سازی شوند.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و مردم از آغاز بحران تاکنون با تمام توان به آسیب‌دیدگان خدمت‌رسانی کرده‌اند گفت: مردم استان کرمانشاه با استقبال از کاروان‌های پشتیبانی و حمایت‌کنندگان از آسیب‌دیدگان، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند که می‌تواند الگویی برای بقیه کشور باشد.

بازوند با بیان اینکه مدیران باید روند عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب‌دیده را تسریع ببخشند زیرا هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می‌شود بیان کرد: از امروز باید تمام کارکنان ادارات دولتی و بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده در محل کار خود حاضر باشند و در صورتی که ساختمان اداره‌ای تخریب شده باشد، ارائه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم با مشارکت مردم اقدام کند تا روند بازسازی سریع آغاز شود عنوان کرد: به همه خسارت‌دیدگان 12 میلیون تسهیلات داده می‌شود تا روند اسکان موقت را زودتر آغاز کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۷۲/مدارس_شهرستان_سرپل_ذهاب_از_روز_دوشنبه_۲۹_آبان_ماه_بازگشایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: