Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:58:26 GMT

بیمارستان صحرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان سرپل ذهاب برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۷۴/بیمارستان_صحرایی_کهگیلویه_و_بویراحمد_در_شهرستان_سرپل_ذهاب_برپا_می_شود

بیمارستان صحرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان سرپل ذهاب برپا می‌شود

مسئول ستاد پیگیری سازندگی و خدمات رسانی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: بیمارستان صحرایی این استان با نام شهید ستار اورنگ در شهرستان سرپل ذهاب روز پنجشنبه دوم آذرماه برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی ساداتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده خدمات رسانی به 6 روستای زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمتر از گذشت 24 ساعت از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله زده مستقر شد، عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران را در روستای بریموند تشکیل دادیم و هم اکنون 50 جهادگر جدای از کارکنان ادارات و نهادها در محل مستقر هستند.

ساداتی ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده دفترچه ستاد سازندگی خدمات رسانی بین اهالی 6 روستای مورد تعهد سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان سرپل ذهاب با هدف ارائه خدمات توزیع شده است.

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی آشپزخانه پخت غذای گرم در مناطق زلزله‌زده خبر داد و ابراز کرد: هم اکنون اهالی روستای مورد تعهد سپاه فتح این استان در زمینه خدمات رسانی مشکل خاصی ندارند.

ساداتی افزود: هم اکنون 1500 نفر در قالب 30 گروه جهادی و 40 مهندس عضو بسیج مهندسین و اساتید دانشگاهی در این استان آمادگی کامل برای حضور در مناطق زلزله‌زده غرب کشور را دارند.

مسئول ستاد پیگیری سازندگی و خدمات رسانی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله‌زده غرب کشور تاکید کرد: زلزله‌زدگان غرب کشور نیازمند شیرآلات، لوله، لامپ، کابل برق و ابزار الات هستند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۷۴/بیمارستان_صحرایی_کهگیلویه_و_بویراحمد_در_شهرستان_سرپل_ذهاب_برپا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: