Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:12:26 GMT

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان سرپل‌ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۸۳/برگزاری_مراسم_تجلیل_از_فعالان_قرآنی_شهرستان_سرپل_ذهاب

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فعالان قرآنی شهرستان سرپل‌ذهاب طی مراسمی باحضور رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تجلیل خواهند شد.
حجت‌الاسلام محمدی در این خصوص گفت: این مراسم روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و طی آن 50 نفر از فعالین قرآنی شهرستان سرپل‌ذهاب تجلیل می‌شوند.
وی به اهمیت و جایگاه ویژه کتاب آسمانی قرآن اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با محتوای قرآنی و فرهنگی به همت فعالین قرآنی سرپل‌ذهاب در این شهرستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به برگزاری کلاس‌ها و مسابقات و برپایی محافل انس با قرآن در راستای فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان اشاره کرد.
حجت‌الاسلام محمدی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌ها ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و انس بیشتر با قرآن است.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی، بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و قرآنی، استحکام خانواده و مصونیت از هجمه‌های فرهنگی از جمله اهداف انجام فعالیت‌های قرآنی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۸۳/برگزاری_مراسم_تجلیل_از_فعالان_قرآنی_شهرستان_سرپل_ذهاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: