Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:50:16 GMT

قطعه هفتم بزرگراه کربلا در سرپل‌ذهاب هفته آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۸۵/قطعه_هفتم_بزرگراه_کربلا_در_سرپل_ذهاب_هفته_آینده_افتتاح_می_شود

قطعه هفتم بزرگراه کربلا در سرپل‌ذهاب هفته آینده افتتاح می‌شود

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: قطعه هفتم بزرگراه کربلا در شهرستان سرپل‌ذهاب هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر سنجابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در هفته آینده زیرگذر و روگذر با اعتبار هزینه شده ۸ میلیارد تومان ورودی شهر سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از افتتاح قطعه هفتم بزرگراه کربلا با اعتبار هزینه شده ۴ میلیارد و طول مسیر سه و نیم کیلومتر خبر داد و افزود: توسعه این شهرستان در سه حوزه کشاورزی، تجاری و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنجابی در خصوص بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب گفت: این بیمارستان به مراجعین ثلاث باباجانی، قصرشیرین و گیلانغرب و دالاهو نیز ارائه خدمت می‌دهد و فاز نخست آن با ۵۶ تخت فعال پاسخگوی نیازهای مراجعین نیست.

وی با ادامه توضیحات بیان کرد: برای اجرای فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و از این میزان برای امسال قول ۷ میلیارد تومان را دادیم و این فاز دوم نیز در حال اجرا است و انتظار داریم طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سنجابی حوزه صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب را ضعیف اریابی کرد و گفت: با وجود قابلیت‌های فراوان در این بخش اما بهره کافی نبردیم و به عنوان نمونه در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ضعف داریم.

وی از اجرای عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی سرل ذهاب طی روزهای آینده خبر داد و افزود: وضعیت آسفالت سرپل ذهاب خوب نیست و قرار است ۳۰۰۰ تن آسفالت برای معابر اصلی و فرعی سرپل ذهاب بکارگیری شود.

بیکاری جوانانمهمترین مشکل شهرستان سرپل ذهاب / صنایع تبدیلی حلقه مفقوده کشاورزی سرپل ذهاب است

سنجابی با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ امکان ملاقات عمومی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با مردم فراهم است، گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در روز ملاقات عمومی به اطلاع فرمانداری برسانند.

وی با بیان اینکه دو و نیم درصد اراضی کشاورزی استان کرمانشاه متعلق به شهرستان سرپل ذهاب است، افزود: سرپل ذهاب ۱۱ درصد از تولیدات کشاورزی استان را دارد و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری این عدد چند برابر خواهد شد.

سنجابی بیکاری جوانان را مهمترین مشکل شهرستان سرپل ذهاب دانست و اظهار کرد: در سرپل ذهاب سردخانه نداریم و حلقه مفقوده کشاورزی ما صنایع تبدیلی است و در این حوزه از مشارکت سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به آبرسانی سیار به ۱۱ روستای این شهرستان گفت: به دلیل صعب العبور بودن این روستا امکان انتقال آب نبوده و به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

سنجابی همچنین به مشکلات شهرک مشاغل فنی سرپل ذهاب اشاره و تصریح کرد: فاز اول این شهرک به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در دست اجرا است، در فاز اول ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه آسفالت این شهرک شد، خط انتقال آب نیز یک میلیارد تومان هزینه در بر داشت، خط انتقال شبکه برق با یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرا شد و تنها مشکل گاز دارد، به این علت که شده، شرکت گاز با گازدار شدن اینم شهرک مخالف است.

این مسئول بیان کرد: فاز دوم شهرک مشاغل فنی شهرستان سرپل ذهاب مشکل تغییر کاربری دارد و هنوز موفق به تغییر کاربری نشده ایم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۸۵/قطعه_هفتم_بزرگراه_کربلا_در_سرپل_ذهاب_هفته_آینده_افتتاح_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: