Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@08:27:46 GMT

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب به مهر خبر داد:انفجار مین در سرپل‌ذهاب یک کشته و یک مجروح به‌جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۲۸۷/فرمانده_انتظامی_شهرستان_سرپل_ذهاب_به_مهر_خبر_داد_انفجار_مین_در_سرپل_ذهاب_یک_کشته_و_یک_مجروح_به_جای_گذاشت

به گزارش شریان نیوز،محمدرضا یاریاز انفجار مین درشهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: غروب روز گذشته یک قبضه مین درمنطقه سرقلعه بخش مرکزی شهرستان منفجر و متاسفانه منجر به کشته و زخمی شدن دو نفر شد.

وی افزود: بر اثر انفجار این مین، یک نفر در دم فوت کرد و یک نفر دیگر بعلت شدت جراحات وارده توسط نیروهای امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی سرپل ذهاب اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: چگونگی وقوع این انفجاردر دست بررسی و کارشناسی است.

وی درپایان با بیان اینکه از ابتدای طی سال جاری تاکنون انفجار مین در نواحی مرزی استان کرمانشاه به کرات رخ می دهد، یادآور شد: با گذشت ۲۹ سال از اتمام جنگ تحمیلی مرزنشینان مناطق غربی استان کرمانشاه، همچون ساکنان سایر مناطق مرزی همچنان قربانی مین های خاموش و انفجار تلخ مهمات عمل نکرده هستند.

مهر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۲۸۷/فرمانده_انتظامی_شهرستان_سرپل_ذهاب_به_مهر_خبر_داد_انفجار_مین_در_سرپل_ذهاب_یک_کشته_و_یک_مجروح_به_جای_گذاشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: