Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@14:21:06 GMT

خوشحالی دوبله اصفهانی‌ها/ذوب‌آهن دست‌بردار نایب‌قهرمانی نیست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۲۷/خوشحالی_دوبله_اصفهانی_ها_ذوب_آهن_دست_بردار_نایب_قهرمانی_نیست

خوشحالی دوبله اصفهانی‌ها/ذوب‌آهن دست‌بردار نایب‌قهرمانی نیست

تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست پدیده مشهد ضمن حفظ رتبه دومی در جدول، اجازه امتیاز گرفتن به یکی از رقبای اصلی سپاهان را هم نداد.

خبرگزاری ایمنا-

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

ذوب‌آهن اصفهان ۲ - پدیده مشهد یک

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: ۵۶۰ نفر

گل‌ها: کی روش استنلی دقیقه ۲۰ ، متضی تبریزی دقیقه ۲+۹۰برای ذوب‌آهن، اکبر صادقی دقیقه ۴۱ پنالتی برای پدیده

اخطار: حمید بوحمدان، جرج ولسیانی، کی روش استنلی از ذوب‌آهن، رضا ناصحی از پدیده

اخراج: جلال امیدیان مربی ذوب‌آهن

کادر داوری: محمدرضا اکبریان، سجاد طوری، قهرمان نجفی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن: رشید مظاهری، خالد شفیعی، محمد نژادمهدی، اکبر ایمانی (۵۷- جرج ولسیانی)، قاسم حدادی فر (۷۳- مهدی رجب‌زاده)، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی ، میلاد فخرالدینی، بختیار رحمانی (۵۸- ربیع عطایا)، مرتضی تبریزی و کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم فوتبال پدیده: سعید جلالی راد،  حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد (۸۸- رضا صدری)، سینا زامهران (۳۸- حسین مهربان)، محمد مهدیخانی، علی نعمتی، سعید صادقی، سالار افراسیابی، حسین فاضلی(۷۱- محمد آقاجان پور)

سرمربی: رضا مهاجری

شرح بازی:

ذوب‌آهن به عنوان تیم دوم جدول لیگ در حالی میزبان پدیده مشهد بود که با پیروزی در این مسابقه می‌توانست همچنان خودش را امید اول نایب قهرمانی در لیگ معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود و بعد از گلی که توسط کی روش استنلی به ثمر رساند در چند مرحله دروازه پدیده را با خطر روبرو کرد . در سوی مقابل مشهدی‌ها در غیاب چند بازیکن اصلی خودشان زور لازم را نداشتند و امکان نزدیک شدن به دروازه ذوب‌آهن را پیدا نمی کردند. اما بر روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن یک پنالتی نصیب پدیده شد تا اکبر صادقی در دقایق پایانی نیمه نخست کار را به تساوی بکشاند. با شروع نیمه دوم امیر قلعه‌نویی تعویض‌های خودش را به تیم تزریق کرد تا ذوب‌آهن چهره هجومی‌تری به خودش بگیرد ولی حملات پردامنه ذوب‌آهن با درخشش دروازه‌بان پدیده به ثمر نمی‌نشست تا شرایط بسیار حساس شود اما در نهایت یک ضربه سر از جانب مرتضی تبریزی کار را تمام کرد تا ذوب‌آهن هم خودش روی پله دوم بماند و هم به حریف اصلی سپاهان در نیمه دوم جدول اجازه امتیاز گیری ندهد.

شرح گل‌ها:

گل ذوب‌آهن دقیقه۲۰: مرتضی تبریزی از جناح راست توپ را به روی دروازه ارسال کرد و کی‌روش استنلی قبل از جلال راد با یک ضربه سر توپ را به گوشه دروازه پدیده فرستاد.

گل پدیده دقیقه۴۱_  برخورد توپ به بدن وحید بوحمدان از جانب داور ضربه پنالتی تشخیص داده شد که اکبر صادقی پشت توپ قرار گرفت و در خلاف جهت حرکت رشید مظاهری توپ را به گل تبدیل کرد.

گل دوم ذوب‌آهن دقیقه ۲+۹۰:سانتر دقیق ربیع عطایا از جناح راست به روی نقطه پنالتی ارسال شد و مرتضی تبریزی با یک ضربه سر دقیق توپ را به کنج دروازه پدیده فرستاد.

دقایق حساس:

 دقیقه ۱۰– کرنر ایمانی از جناح راست با ضربه سر خالد شفیعی به بالای دروازه پدیده رفت. 

دقیقه ۱۶ – ضربه سر بی دقت نژاد مهدی از داخل محمطه جریمه پدیده به بیرون زده شد.

دقیقه ۱۹ – شوت دیدنی اکبر صادقی با واکنش رشید مظاهری دفع شد.

دقیقه ۲+۴۵ – سانتر فخرالدینی از راست با ضربه سر چکشی بختیار رحمانی به تیر دروازه پدیده خورد و به زمین بازگشت.

دقیقه۵۲- سعید جلالی راد دروازه بان تیم پدیده با واکنشی زیبا راه را بر روی ضربه سر بختیار رحمانی بست.

دقیقه۵۴-شوت قاسمی نژاد را رشید مظاهری در حالتی نا متعادل با صورت دفع کرد و در ریباند هم مدافعان ذوب آهن توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه۶۲- سانتر حسینی از جناح چپ به روی تیر دوم ارسال شد ولی ضربه سر فخرالدینی با واکنش زیبای جلالی راد مهار شد.

دقیقه۷۶-شوت محمد حسینی از پشت محوطه جریمه پدیده به کنار دروازه جلالی راد زده شد.

دقیقه۸۷-سانتر کوتاه بوحمدان از جناح چپ به پشت محوطه شش قدم ارسال شد که برخورد ولسیانی با جلالی راد خطا را به سود پدیده اعلام کرد.

۹۰-سانتر رجب زاده با ضربه سر حسینی به بالای دروازه پدیده رفت.

اتفاق ویژه:

ذوب‌آهن بعد از آماده‌سازی دوباره استادیوم فولاد شهر فقط  در دو مسابقه آسیایی به میدان رفته بود و بازگشت دوباره این تیم به فولادشهر باز هم یک برد شیرین به کارنامه ذوب‌آهن اضافه کرد.

بهترین بازیکن

مرتضی تبریزی با ارسال یک پاس گل و زدن یک گل ستاره تیمش بود. در ترکیب پدیده هم سعید جلالی راد دروازه بان این تیم با وجود دریافت دو گل در چند مرحله با واکنش‌هایی شجاعانه دروازه تیمش را نجات داد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۲۷/خوشحالی_دوبله_اصفهانی_ها_ذوب_آهن_دست_بردار_نایب_قهرمانی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: