Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:23:18 GMT

فخرالدینی: استقلال اصلی‌ترین رقیب ما برای نایب قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۲۹/فخرالدینی_استقلال_اصلی_ترین_رقیب_ما_برای_نایب_قهرمانی_است

فخرالدینی: استقلال اصلی‌ترین رقیب ما برای نایب قهرمانی است

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که استقلال اصلی‌ترین حریف آنها برای کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط ذوب‌آهن در آستانه بازی برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما وضعت خوبی دارد و آماده بازی با الوحده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد در بازی قبلی باعث شد تا روحیه ما برای بازی‌های بعدی بیشتر شود و حالا دو بازی رفت و برگشت برابر الوحده نقش مهمی در صعود ما از گروه B لیگ قهرمانان خواهد داشت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: در بین تیم‌های ایرانی ما سخت‌ترین گروه را داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. امیدوارم هواداران ذوب‌آهن در بازی برابر الوحده به ورزشگاه فولادشهر بیایند، چون به حمایت آنها نیاز داریم.

وی در مورد وضعیت تیمش در لیگ برتر و شانس ذوب‌آهن برای رسیدن به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها اظهار داشت: چند تیم برای کسب مقام دومی و سومی با هم رقابت دارند، ولی به نظرم استقلال اصلی‌ترین رقیب ما برای کسب عنوان نایب قهرمانی است. ما باید تلاش کنیم تا خوب امتیاز بگیریم، چون نمی‌خواهیم جایگاه دومی را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۲۹/فخرالدینی_استقلال_اصلی_ترین_رقیب_ما_برای_نایب_قهرمانی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: