Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:27:47 GMT

ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی باشد/ در زمان مناسبی به گل رسیدیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۳۳/ذوب_آهن_می_تواند_مدعی_قهرمانی_باشد_در_زمان_مناسبی_به_گل_رسیدیم

ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی باشد/ در زمان مناسبی به گل رسیدیم

اصفهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز گفت:در بهترین زمان به گل رسیدیم و با آرامش به رختکن رفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی رجب زاده با اشاره به برد 3 بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن در مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: خوشبختانه امروز موفق شدیم برنده این دیدار باشیم اما هفته گذشته علی‌رغم اینکه می توانستیم در مشهد و مقابل سیاه جامگان پیروز بازی باشیم در لحظات آخر بازی مساوی تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون با بیان اینکه در لحظه مناسبی به گل رسیدیم افزود: بچه‌ا خوب بازی کردندو خوشبختانه در بهترین زمان یعنی در آخرین دقایق نیمه اولبه گل رسیدیم و با آرامش به رختکن رفتیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن با اشاره به بازی تیم گسترش فولاد افزود: تیم گسترش فولاد تبریز سعی بر بازی بسته و استفاده از ضد حملات داشت که خوشبختانه نیمه دوم بازی هوشمندانه‌تری را اراوه کردیم و توانستیم با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به گل خود ادامه داد: اقدام به شوت‌زنی از گل شدن شوت‌ها مهمتر است و من نیز این اقدام را انجام دادم که خوشبختانه توپ جایی رفت که به گل زیبایی تبدیل شد.

رجب زاده در خصوص امیر قلعه‌نویی اظهار داشت:قلعه نویی در فصل‌های پیش در هر تیمی کار می‌کرد همه از او توقع داشتند که آن تیم تیم در بالای جدول قرار گیرد و امسال نیز ذوآهن می تواند جزء تیم‌های برتر و حتی مدعی عنوان قهرمانی باشد.

وی در ارتباط با بازی ربیع عطایا، هافبک ذوب‌آهن افزود:ربیع بازیکنی خلاق و دریپل‌زن است و در مواجهه با بازیکن حریف می‌تواند اورا رد کند و حتی نتیجه بازی را عوض کند . ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیافتد که در مقطعی نتواند توانایی‌های خود را برزو دهد و به او بازی نرسد اما در مقطعی دیگر و با مربی دیگری بتواند موفق باشد.

این بازیکن تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه این اتفاق حتی برای بازیکنان بزرگ دنیا هم می‌افتد افزود: ه عنوان مثال در زمان مربیگری آنچلوتی در تیم آث‌میلان به ریوالدو بازی نرسید و فوتبال ریوالدو همانجا تمام شد.

وی با بیان اینکه همه این موضوعات به اعتماد مربی به بازیکن مربوط است افزود: امیر قلعه نویی از بازیکنان دریپل‌زن و خلاق استفاده ‌می‌کند و به همین دلیل از عطایا نیز بهره گرفت که خوشبختانه او نیز توانایی لازم را به دست ‌آورده و راحت بازی می‌کند.

به گزارش مهر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر روز جمعه 20 مرداد از ساعت 20 و 30 دقیقه میهمان پیکان خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۳۳/ذوب_آهن_می_تواند_مدعی_قهرمانی_باشد_در_زمان_مناسبی_به_گل_رسیدیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: