Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@06:38:42 GMT

پیش بازی ذوب آهن-فولاد خوزستان؛ ژنرال به دنبال ذوب کردن مانع فولادی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۳۴/پیش_بازی_ذوب_آهن_فولاد_خوزستان_ژنرال_به_دنبال_ذوب_کردن_مانع_فولادی

پیش بازی ذوب آهن-فولاد خوزستان؛ ژنرال به دنبال ذوب کردن مانع فولادی

ذوب آهن این بار میزبان فولاد خواهد بود.

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان به مصاف هم می روند.

ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان

هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس

سه شنبه، 4آذر ماه 1396/ساعت 15:00

تیم داوری: وحید کاظمی، هادی طوسی، فرهاد مروجی، جواد رحیم زاده

ناظر: سعید بطحایی

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پیش بازی

تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان امیر قلعه نویی و سیدسیروس پورموسوی هر دو در شرایطی مساعد به سر می برند و انتظار می رود دیدار جذاب و زیبایی میان این دو تیم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن با 16 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و در ورزشگاه نقش جهان و مقابل هواداران خود، در پی ثبت دومین برد پیاپی اش است. شاگردان قلعه نویی در دیدار هفته گذشته شان موفق به شکست 2-1 سپیدرود در رشت شده و اکنون به دنبال شکستن دژ محکم خوزستانی ها هستند. ذوب آهن در سرتاسر این فصل نتایجی سینوسی گرفته و اکنون پس از آمادگی بازیکنان این تیم شاید بهترین زمان برای استارت بهتر برای تیم قلعه نویی باشد. ذوبی ها در این دیدار تنها محمد ستاری مصدوم را دارند و علاوه بر آن محمدرضا حسینی، بازیکن مهم این تیم نیز به دلیل محرومیت دیدار با فولاد خوزستان را از دست خواهد داد.

در مقابل، تیم فولاد خوزستان با 20 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و پس از هفته ها شکست ناپذیری، همچنان به دنبال حفظ روند خوب خود است. تیم پورموسوی در دیدار گذشته اش، موفق به شکست پارس جنوبی جم شده و اکنون با روحیه ای بسیار مناسب به دنبال بردی دیگر برای تعقیب پیکان و دیگر تیم های بالانشین جدول است. فولاد اکنون مصدوم و محروم خاصی نداشته و با تیم کامل به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و قطعا دیدار سختی و حساسی را با این تیم خواهد داشت.

تقابل های گذشته دو تیم

نشست خبری مربیان امیر قلعه نویی سیدسیروس پورموسوی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۳۴/پیش_بازی_ذوب_آهن_فولاد_خوزستان_ژنرال_به_دنبال_ذوب_کردن_مانع_فولادی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: