Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@13:30:10 GMT

امیر با ذوب‌آهن سربلند شد/ نایب‌قهرمانی به اصفهانی‌ها لبخند زد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۳۶/امیر_با_ذوب_آهن_سربلند_شد_نایب_قهرمانی_به_اصفهانی_ها_لبخند_زد

امیر با ذوب‌آهن سربلند شد/ نایب‌قهرمانی به اصفهانی‌ها لبخند زد

تیم فوتبال ذوب‌آهن با کسب برتری در مقابل استقلال یک گام دیگر به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بدون شک در بین این همه بردی که ذوب‌آهن در نیم فصل دوم لیگ به حساب خودش واریز کرده پیروزی در مقابل استقلال طعمی دیگر برای امیر قلعه‌نویی داشت تا به هواداران استقلال نشان دهد که همچنان هم نفر اول برای رسیدن به نیمکت استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی که با تساوی در بازی رفت هم به نوعی اسباب اخراج علیرضا منصوریان را فراهم کرده بود، با این نیت پا به زمین گذاشت تا با پیروزی در این بازی همچنان تیمش را در کورس نایب قهرمانی لیگ نگه دارد و یکی از رقبای مستقیم ذوب‌آهن را از لیست رقابت خارج کند.

رقابت ذوب‌آهن در برابر استقلال که با سرمربی آلمانی خودش هیچ شکستی را در کارنامه نداشت، در شرایطی به سود ذوب‌آهن به پایان رسید که نگرانی زیادی از بابت انتقال بازی‌های ذوب‌آهن از نقش‌جهان به فولادشهر وجود داشت و می‌توانست بر روی عملکرد تیمی امیر قلعه‌نویی موثر باشد، اما درست از لحظه‌ای که خالد شفیعی در ترکیب اصلی ذوب‌آهن قرار گرفت کاملاً مشخص بود که امیر قلعه‌نویی نسخه استقلال را پیچیده و چشم به استفاده از ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند دارد که در نهایت هم این اتفاق افتاد. زدن دو گل به سیدحسین حسینی که رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را هم شکسته کاری بود که از دست تیم باانگیزه ذوب‌آهن برآمد و باید منتظر نتیجه‌گیری نماینده فوتبال اصفهان در هشت هفته باقیمانده باشیم.

استقلالی‌ها طبق روال همیشگی هرچقدر هم به عملکرد داور این بازی معترض باشند، باز هم تأثیری در شرایط ذوب‌آهن ندارد و نماینده فوتبال اصفهان به شایستگی ششمین برد متوالی خودش را در برابر تیمی کسب کرد که حساسیت زیادی به همین عدد شش دارد.

تعویض مرتضی تبریزی بهترین گلزن ذوب‌آهن آن هم در بین دو نیمه کاری بود که تنها از عهده امیر قلعه‌نویی بر می‌آمد و او با این کار نشان داد که در تیم ذوب‌آهن توجهی به نام بازیکنان ندارد و کیفیت درون زمین از هر چیز دیگری برایش مهم‌تر است. نمایش تحسین برانگیز خریدهای جدید ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم همچنان ادامه دارد و با شرایطی که ذوب‌آهن در این هفته‌ها داشته حتی امکان ثبت یک معجزه و رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول هم وجود دارد. از طرف دیگر، رفتار هواداران آبی‌پوش در پایان بازی و خسارتی که به سکوهای استادیوم فولادشهر وارد کردند این نکته را به سعید آذری یادآوری کرد که ای کاش اینطور راحت و بی دردسر در بازی‌های مستقیم ذوب‌آهن با پرسپولیس و استقلال امتیاز خاص به هواداران رقیب ندهند که امروز همان هوادار نمک بخورد و نمکدان را در ورزشگاه فولادشهر بشکند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۳۶/امیر_با_ذوب_آهن_سربلند_شد_نایب_قهرمانی_به_اصفهانی_ها_لبخند_زد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: