Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-18@15:41:55 GMT

جدول نیم‌فصل دوم؛ نبرد ذوب‌آهن و استقلال برای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۳۸/جدول_نیم_فصل_دوم_نبرد_ذوب_آهن_و_استقلال_برای_قهرمانی

جدول نیم‌فصل دوم؛ نبرد ذوب‌آهن و استقلال برای قهرمانی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ذوب‌آهن و استقلال که در پایان نیم فصل اول حتی در نیمه بالایی جدول هم قرار نداشتند حالا رقابت تنگاتنگی برای نایب قهرمانی دارند. این دو تیم بهترین نتایج را در نیم فصل دوم گرفته‌اند و به قهرمانی نیم فصل دوم هم به یکی از این دو تیم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت نود، در سه هفته مانده به پایان لیگ هفدهم جدول دور برگشت لیگ برتر متفاوت با دور رفت آن است. حالا ذوب‌آهن و استقلال هستند که برای قهرمانی می‌جنگند. اگرچه دیگر دیر شده و پرسپولیس قهرمانی‌اش را جشن گرفته است. ذوب‌آهن و استقلال که برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا رقابت تنگاتنگی دارند در جدول نیم فصل دوم لیگ هفدهم هم بالانشین هستند. اصفهانی‌ها با 29 امتیاز صدرنشین‌اند و آبی‌پوشان با 27 امتیاز در رده دوم قرار دارند. پرسپولیس هم همراه با سایپا 24 امتیازی و مشترکا در رده سوم است.

در جدول نیم فصل اول اما خبری از استقلال و ذوب‌آهن در بالای جدول نبود. پرسپولیس در پایان هفته پانزدهم با 36 امتیاز قهرمان بدون رقیب شد و پارس جنوبی و فولاد هم با 29 و 27 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. استقلال و ذوب‌آهن در پایان نیم‌فصل اول با 20 و 19 امتیاز در رده‌های هشتم و دهم قرار داشتند و حالا برای نایب قهرمانی می‌جنگند. باید دید در 3 هفته باقی مانده کدام یک قهرمانی نیم فصل دوم؛ و بالطبع نایب قهرمانی لیگ هفدهم را به دست خواهد آورد. استقلال در هفته‌های پیش رو به تبریز می‌رود و با گسترش بازی می‌کند. در تهران با پیکان روبه‌رو می‌شود و هفته آخر به اصفهان می‌رود. برای بازی با سپاهان. ذوب‌آهن هم این هفته در اهواز با فولاد بازی خواهد کرد. هفته بعد میزبان پرسپولیس قهرمان شده خواهد بود و در روز آخر لیگ هفدهم به تهران می‌آید و با نفت بازی می‌کند.

 

14002

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۳۸/جدول_نیم_فصل_دوم_نبرد_ذوب_آهن_و_استقلال_برای_قهرمانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: