Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@21:39:53 GMT

فولاد 1 - 1 ذوب آهن/ صعود سبزها به رده دوم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۴۴/فولاد_۱_۱_ذوب_آهن_صعود_سبزها_به_رده_دوم

فولاد 1 - 1 ذوب آهن/ صعود سبزها به رده دوم

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی پیگیری شد. در این دیدار که از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد تیم فولاد خوزستان از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کرد. این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را رحیم زهیوی برای فولاد و سید محمد حسینی برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

ذوب آهن با این نتیجه ۴۹ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار گرفت. فولاد نیز با ۴۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۴۴/فولاد_۱_۱_ذوب_آهن_صعود_سبزها_به_رده_دوم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: