Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:38:24 GMT

کارگاه آموزشی مرحله داشت گندم در دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۵۷/کارگاه_آموزشی_مرحله_داشت_گندم_در_دشتی_برگزار_شد

کارگاه آموزشی مرحله داشت گندم در دشتی برگزار شد

بوشهر - سرپرست مدیریت امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی ترویجی مرحله داشت گندم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسین‌پور صبح سه‌شنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کشاورزان اظهار داشت: کارگاه آموزشی- ترویجی مدیریت مرحله داشت گندم با محوریت تغذیه و علف‌های هرز در شهرستان دشتی روستای لاور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف انتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی به عرصه‌های تولیدی و به روز رسانی اطلاعات و دانش مروجین پهنه‌های تولیدی برگزار شد.

سرپرست مدیریت امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: این کارگاه با حضور ۵۰ نفر از کارشناسان (مروجین پهنه) و بهره‌برداران شهرستان دشتی برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی دکتر زلفی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در خصوص اهمیت تغذیه گیاه و نقش عناصر غذایی در افزایش عملکرد آن مطالبی را بیان کرد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: همچنین در این کارگاه مهندس رشیدی در خصوص معرفی علف‌های هرز رایج در مزارع گندم و روش کنترل آن‌ها آخرین یافته های علمی را تشریح کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۵۷/کارگاه_آموزشی_مرحله_داشت_گندم_در_دشتی_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: