Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:22:21 GMT

طرح مبارزه با آفت سن گندم در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۶۰/طرح_مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_چهارمحال_و_بختیاری_اجرا_می_شود

طرح مبارزه با آفت سن گندم در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شهرکرد- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مبارزه با آفت سن گندم در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا دانش بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای آرد و نان اظهار داشت: سال گذشته طرح مبارزه با آفت سن گندم در ۲۳ هزار و ۳۵۰ هکتار در سطح استان انجام شد که در سال جاری سطح مبارزه با آفات ۶۰ درصد سال گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:طرح مبارزه با آفت سن گندم از اردیبهشت سالجاری آغاز خواهد شد وبخشی از اعتبارات این طرح توسط اعتبارات استانی تامین شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مبارزه با آفت سن گندم و سم با مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی گفت: در اکثر مناطق شهرستان شهرکرد سن گندم مشاهده و در شهر گندمان شهرستان بروجن سن گندم کمتر دیده شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۶۰/طرح_مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_چهارمحال_و_بختیاری_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: