Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@13:47:31 GMT

مبارزه با آفت سن گندم در ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۶۸/مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_۸۰۰_هکتار_از_اراضی_کشاورزی_انجام_شد

مبارزه با آفت سن گندم در ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی انجام شد

شهرکرد- مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با آفت سن گندم در ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان انجام شد.

ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مبارزه با آفت سن گندم در این استان آغاز شده است، اظهار داشت: مبارزه با آفت سن گندم در ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بیشترین مبارزه با این افت در مزارع شهرستان لردگان انجام شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در ۸۰ هکتار از اراضی شهرستان شهرکرد مبارزه با آفت سن گندم انجام شد.

وی عنوان کرد: سن گندم یکی از آفت های گندم است که می تواند خسارت های بالایی به گندم تولیدی وارد کند و کیفیت آرد گندم را پایین بیاورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۶۸/مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_۸۰۰_هکتار_از_اراضی_کشاورزی_انجام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: