Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@12:52:52 GMT

پیشرفت 30 درصدی مبارزه با آفت سن گندم در سال زراعی جدید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۷۴/پیشرفت_۳۰_درصدی_مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_سال_زراعی_جدید

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان از پیشرفت 30 درصدی مبارزه با آفت سن گندم در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ مجد آبادی در جلسه هماهنگی مبارزه با این آفت گفت: سن گندم بومی استان مرکزی است و با توجه به شرایط اقلیمی امسال ، مبارزه با این آفت را شروع کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : سن گندم بومی استان مرکزی است و با شرایط اقلیمی موجود و با توجه به وزش باد و باران در سال جاری تاکنون شرایط برای فعالیت این آفت بخصوص درغرب کشور فراهم شده است اما با تلاش مهندسان ناظر جهاد کشاورزی و کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از پیشرفت 30 درصدی در مبارزه با این آفت برخوردار بوده ایم .مبارزه با آفت سن گندم با حضور 100 ناظر گیاه پزشک و مهندس زراعت در مزارع استان انجام می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۷۴/پیشرفت_۳۰_درصدی_مبارزه_با_آفت_سن_گندم_در_سال_زراعی_جدید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: