Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:37:06 GMT

فردا، تشییع شهید تقی‌پور برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۴۲۶/فردا_تشییع_شهید_تقی_پور_برگزار_می_شود

فردا، تشییع شهید تقی‌پور برگزار می شود

شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فردا مراسم تشییع و وداع با پیکر روحانی جهادگر شهید مدافع حرم میرزا محمود تقی‌پور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم به همراه تشییع پیکر 4 شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون فردا سه‌شنبه 23 آبان ساعت14 از مسجد امام حسن عسگری علیه السلام تا حرم مطهر حضرت معصومه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۴۲۶/فردا_تشییع_شهید_تقی_پور_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: