Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:23:40 GMT

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۴۲۸/مراسم_تشییع_پیکر_مطهر_شهیدان_حسینی_و_حجت_الاسلام_تقی_پور_در_مشهد_مقدس

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس

مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه و از محل خیابان آیت الله شیرازی، مدرسه عالی نواب به طرف حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز و طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بهشت الرضا به خاک سپرده می‌شوند.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

شهید تقی پور اصالتا اهل گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی در شهر قم بود و هم اکنون پیکر وی در ستاد معراج شهدای مرکز است.

 

مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم سید احمد حسینی چهارشنبه ۲۴ آبان در مسجد حضرت زهرا (س) واقع در خیایان شهید آوینی ۵۷ مشهد مقدس و شهید حجت الاسلام محمود تقی پور همین روز در مسجد جوادالائمه (ع) واقع در خیابان امامت ۲۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۴۲۸/مراسم_تشییع_پیکر_مطهر_شهیدان_حسینی_و_حجت_الاسلام_تقی_پور_در_مشهد_مقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: