Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@12:30:07 GMT

اظهارات جنجالي بازيکن نفت در مورد حميد درخشان/شايد سرمربي نفت از قيافه ام خوشش نمي آيد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۴۹۳/اظهارات_جنجالی_بازیکن_نفت_در_مورد_حمید_درخشان_شاید_سرمربی_نفت_از_قیافه_ام_خوشش_نمی_آید

اظهارات جنجالي بازيکن نفت در مورد حميد درخشان/شايد سرمربي نفت از قيافه ام خوشش نمي آيد

خبرگزاري آريا - بازيکن جوان نفت در مورد حميد درخشان ادعاهاي عجيبي را مطرح کرد و مدعي شد اين سر مربي از قيافه او خوشش نمي آيد!
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، رفت و آمد هاي سر مربيان نفت طلائيه و دست به دست شدن اين تيم بين حميد درخشان و علي کريمي در فصل جاري ،حاشيه هاي زيادي را در اين باشگاه تهراني به همراه داشت که در يکي از عجيب ترين اين اتفاقات بازيکن جوان نفت در مورد درخشان ادعا هاي تازه اي را به زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش شهامتي نژاد در گفت و گويي درباره کنار گذاشته شدنش از تيم نفت تهران اظهار کرد: پس از جدايي علي کريمي از نفت تهران و انتخاب مجدد حميد درخشان، سرپرست جديد تيم براي حضور در تمرينات با تمام بازيکنان به جز من تماس گرفت و زمانيکه خودم با حميد منوچهري تماس گرفتم اعلام کرد در فهرست نفرات مدنظر درخشان جايي ندارم. اين موضوع را قبول کردم و به دنبال گرفتن رضايت نامه ام رفتم.
درخشان اعلام کرده است مشکل اخلاقي دارم
او ادامه داد: زمانيکه براي کسب رضايت نامه ام به باشگاه رفتم، حميد درخشان اعلام کرد به من نياز دارد و مسئولان باشگاه اين کار را انجام ندهند. البته در کمال تعجب سرمربي نفت گفت شهامتي نژاد به دليل مشکل اخلاقي تا اطلاع ثانوي حق حضور در تمرينات را ندارد. حدود چهار هفته از آن زمان گذشته و درخشان مجوز حضورم در تمرينات را صادر نکرده است. هيچکس هم جوابم را نمي دهد تا دست کم بتوانم رضايت نامه ام را بگيرم.
ثابت شود پشت درخشان حرف زده ام، دستش را مي بوسم و تا آخر فصل خانه نشين مي شوم
شهامتي نژاد خاطرنشان کرد: حميد درخشان مي گويد من پشت سر او حرف زده ام اما به سرمربي نفت گفتم اگر بتواند اين موضوع را ثابت کند دستش را مي بوسم و ديگر سر تمرين نفت نمي روم. درصورتيکه او ثابت کند پشتش حرف زده ام تا آخر فصل خانه نشين مي شوم اما شک نکنيد درخشان نمي تواند چنين کاري انجام دهد چراکه به هيچ وجه درمورد او با هيچکس صحبت نکرده ام.
سرمربي نفت، جوان ترين بازيکن تيمش را آدم حساب نمي کند
هافبک تيم نفت تهران ادامه داد: اگر بنابرادعاي درخشان من کار اشتباهي انجام داده ام بايد او پدرانه در حق من به عنوان جوان ترين بازيکن نفت رفتار مي کرد نه اينکه دنبال نابودي ام باشد. چهار هفته است مرا بلاتکليف نگه داشته است. چهار هفته است نه اجازه مي دهد سر تمرين بروم و نه اجازه مي دهد رضايت نامه ام صادر شود. در اين وضعيت درخشان هر روز در مصاحبه هايش مي گويد هيچ بازيکني را از نفت کنار نگذاشته است. به نظر مي رسد او يا مرا آدم حساب نمي کند يا اينکه جزء بازيکنان نفت نمي داند. رفتار درخشان، بي احترامي بزرگي در حق من است. نمي دانم حميد درخشان يادش نمي آيد در زمان سرمربيگري علي کريمي و دوره قبلي حضور خودش در نفت براي تيم در ليگ برتر و سوپرجام بازي کردم؟
علي کريمي محترمانه عذر بازيکن مازاد را مي خواست
شهامتي نژاد تصريح کرد: من يک بازيکن جوان هستم که از شهرستان به تهران آمدم تا در فوتبال پيشرفت کنم. آيا درخشان به عنوان يکي از پيشکسوتان نامدار فوتبال ايران به فکر آينده ام نيست که اينگونه رفتار مي کند؟ يادم مي آيد در زمان نقل و انتقالات پيش فصل نادر صفرزايي در فهرست نفرات مدنظر علي کريمي قرار نگرفت و او از از مسئولان باشگاه درخواست کرد با احترام کامل رضايت نامه صفرزايي را صادر کنند. انتظار مي رود درخشان هم اگر مرا نمي خواهد چنين رفتاري انجام دهد. با ادامه اين روند فوتبال من نابود مي شود. نمي دانم کدام فرد از خدا بي خبري به دروغ به درخشان گفته است که پشت سرش حرف زدم. سر سفره پدر و مادر بزرگ شده ام و اگر چنين کاري انجام داده بودم صادقانه اعلام مي کردم.
نماينده مالک باشگاه نمي دانست درخشان بازيکن نفت را کنار گذاشته است
او در ادامه اظهار کرد: مگر امکان دارد بازيکن جواني مانند من اينچنين بلاتکليف باشد و نه بتواند سر تمرين برود و نه رضايت اش را بگيرد. در اين وضعيت بايد دردم را به چه کسي بگويم؟ زمانيکه براي دريافت رضايت نامه پافشاري کردم حميد منوچهري به من گفت با رضايي، وکيل باشگاه صحبت کنم اما جالب اينجاست او به عنوان نماينده جهانيان خبر نداشت که در تمرينات شرکت نمي کنم و گفت حميد درخشان به باشگاه اعلام کرده هيچ بازيکني را کنار نگذاشته است. پس از پيگيري هاي رضايي مشخص شد نام من در فهرست مازاد نفت تهران نيست و بايد تا آخر فصل در اين تيم بمانم. با اين وجود حق حضور در تمرينات را ندارم. باور کنيد نمي دانم چه کار کرده ام که اينگونه بايد اذيت شوم.
شايد سرمربي نفت از قيافه ام خوشش نمي آيد
شهامتي نژاد با اشاره به تصميم گيري اش براي جدايي از نفت تهران پس از ديدار سوپرجام گفت: پس از بازي نفت مقابل پرسپوليس با توجه به مشکلات مالي باشگاه و اينکه خانواده من جزء قشر کم درآمد جامعه هستند، تصميم گرفتم از نفت جدا شوم. از يک تيم متمول هم پيشنهاد خوبي داشتم اما حميد درخشان اعلام کرد براي جدايي ام بايد فکر کند. پيش از بازي با سپيدرود در هفته اول ليگ برتر هيچکس به من نگفت در فهرست 18 نفره نفت حضور دارم و به همين دليل با تيم به اردو نرفتم اما ساعت 22:30 شب قبل از بازي يکي از مسئولان باشگاه با من تماس گرفت و اعلام کرد با توجه به اينکه در فهرست 18 نفره تيم هستم بايد به سرعت خودم را به محل اردوي نفت برسانم و پس از بازي به کميته انضباطي باشگاه بروم. زمانيکه به هتل لاله رسيدم حميد درخشان گفت خوش آمدي سريع به خانه ات بازگرد. ديگر به تو احتياجي ندارم. با اين وجود زمانيکه براي دريافت رضايت نامه اقدام کردم مسئولان سابق باشگاه گفتند درخشان اعلام کرده است به شهامتي نژاد نياز دارم. اين موضوع تا بازگشت علي کريمي به نفت تداوم يافت. در زمان او وضعيت خوبي در نفت داشتم اما بارديگر با انتخاب درخشان دردسرهاي من شروع شد. شايد او از قيافه ام خوشش نمي آيد که چنين رفتاري انجام مي دهد.
رفتارهاي آقايان اشک مادرم را درآورد
هافبک تيم نفت تهران در پايان خاطرنشان کرد: بسياري از مسائل ناگفتني را در دلم نگه داشته ام اما 100 درصد در زمان مناسب آن ها را هم مي گويم. همه مسائل را به خدا واگذار کرده ام اما اين رفتارها اشک مادرم را درآورده است و سر نمازش افرادي که در حق من بدي کردند، نفرين مي کند. نمي دانم آقايان چگونه مي خواهند جواب اشک هاي مادرم را بدهند؟
باشگاه
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۴۹۳/اظهارات_جنجالی_بازیکن_نفت_در_مورد_حمید_درخشان_شاید_سرمربی_نفت_از_قیافه_ام_خوشش_نمی_آید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: