Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@17:40:59 GMT

میلاد جهانی: تیم ها با تفکرات دفاعی در مقابل صنعت نفت می ایستند؛ بدشانسی ها تمام می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۴۹۴/میلاد_جهانی_تیم_ها_با_تفکرات_دفاعی_در_مقابل_صنعت_نفت_می_ایستند_بدشانسی_ها_تمام_می_شود

میلاد جهانی: تیم ها با تفکرات دفاعی در مقابل صنعت نفت می ایستند؛ بدشانسی ها تمام می شود

میلاد جهانی، بازیکن صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد بسیاری از تیم ها در مقابل صنعت نفت حالت تدافعی به خود می گیرند.

طرفداری- میلاد جهانی، بازیکن صنعت نفت آبادان که تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر مغلوب گسترش فولاد شده بود اظهار داشت که داور یک پنالتی را برای صنعت نگرفت و یک روز بدشانسی های تیمش تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، میلاد جهانی درباره شکست تیمش برابر گسترش فولاد گفت:

آنها در ابتدای بازی گل زدند و 90 دقیقه دفاع کردند. متأسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و در دقایق پایانی هم یک گل سالم زدیم که نمی‌دانم داور آن را چطور مردود اعلام کرد. مشخص نشد چرا داور آن صحنه را ندید، ولی کاملاً معلوم بود که بازیکن حریف توپ را با دست بیرون فرستاد.

وی در مورد اینکه چرا نتایج صنعت نفت درخشان نبوده است، خاطر نشان کرد:

متأسفانه ما هرچه می‌زنیم به در بسته می‌خورد و در برخی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم. خیلی از تیم‌ها وقتی جلوی ما بازی می‌کنند تفکرات دفاعی دارند و این کارمان را سخت می‌کند. البته من معتقدم این شرایط پایدار نمی‌ماند و یک روز هم بدشانسی‌های ما تمام می‌شود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد:

ما از هواداران می‌خواهیم که صبور باشند و می‌دانم که باید آنها را خوشحال کنیم. من اطمینان دارم که شرایط تیم نفت بهتر می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۴۹۴/میلاد_جهانی_تیم_ها_با_تفکرات_دفاعی_در_مقابل_صنعت_نفت_می_ایستند_بدشانسی_ها_تمام_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: