Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@20:23:50 GMT

شکستن تلویزیون ؛ دلیل اخراج بازیکن نفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۵۰۱/شکستن_تلویزیون_دلیل_اخراج_بازیکن_نفت

شکستن تلویزیون ؛ دلیل اخراج بازیکن نفت

رکنا: بعد از شکست مقابل استقلال تهران ، مسئولان باشگاه نفت دو مدافع خود را به دلیل مسائل انضباطی از تیم اخراج کردند

در چارچوب رقابت‌های لیگ‌ برتر و از هفته‌ی بیست و ششم ، روز پنج‌شنبه دو تیم استقلال Esteghlal و نفت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر نفتی‌ها بازی برده را با باخت عوض کردند و با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ شکست خوردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما یک روز بعد از بازی ، مسئولان نفت خبر اخراج احمد آل‌نعمه و حامد آقایی ؛ دو بازیکن خود را به دلیل مسائل انضباطی به رسانه‌ها دادند . گویا احمد آل‌نعمه در اردوی قبل از بازی وقتی متوجه می‌شود که در ترکیب نفت قرار ندارد از سوار شدن به اتوبوس تیم و رفتن به استادیوم تختی خودداری می‌کند . دیگر بازیکن این تیم یعنی حامد آقایی هم بعد از بازی با یکی از اعضای تیم دعوا می‌کند و‌ تلویزیون رختکن نفت را می‌شکند .
به همین دلیل مسئولان باشگاه نفت تصمیم گرفتند این دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی باشگاه از تیم کنار بگذارند .

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۵۰۱/شکستن_تلویزیون_دلیل_اخراج_بازیکن_نفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: