Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:16:11 GMT

قتل خانم 41 ساله به خاطر اختلافات شخصی در لنگرود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۵۸۲/قتل_خانم_۴۱_ساله_به_خاطر_اختلافات_شخصی_در_لنگرود

قتل خانم 41 ساله به خاطر اختلافات شخصی در لنگرود

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرهنگ" محمدرضا جعفری خیرخواه" در تشریح این خبر گفت: کاراگاهان آگاهی ساعاتی قبل از قتل یک خانم 41 ساله در شهرستان لنگرود مطلع شده و جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با حضور در محل با جسد خانم 41 ساله مواجه شدند، افزود: قاتل 45 ساله با یک اسحله شکاری به طرف این خانم شلیک و پس از به قتل رساندن وی، از محل متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه قاتل شناسایی شده و دستگیری وی در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان داشت: برابر تحقیقات اولیه قتل به خاطر اختلافات شخصی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۵۸۲/قتل_خانم_۴۱_ساله_به_خاطر_اختلافات_شخصی_در_لنگرود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: