Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@12:18:43 GMT

جزئیات قتل خانم 63 ساله در محله فلاح تهران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۵۹۶/جزئیات_قتل_خانم_۶۳_ساله_در_محله_فلاح_تهران

جزئیات قتل خانم 63 ساله در محله فلاح تهران

رئیس کلانتری 161 ابوذر به بیان جزئیات قتل خانم 63 ساله در محله فلاح تهران پرداخت و گفت: موضوع ورود دو مرد به بهانه سرقت اموال این زن صحنه سازی بوده و فرد دیگری مرتکب قتل شده است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری 161 ابوذر ،در خصوص جزئیات قتل پیرزن 63 ساله اظهار داشت: ساعت 8:21 صبح امروز عوامل عملیات این کلانتری در جریان وقوع قتل خانمی 63 ساله قرار گرفته و بلافاصله در محل حاضر شدند

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل با پسر مقتول صحبت کردند که وی اعلام کرد که پدرش گفته برای خرید به بیرون از منزل رفته است و پس از بازگشت مشاهده می‌کند که دو نفر مرد نقاب‌دار از خانه خارج شده و متواری می‌شوند؛ وقتی هم پدر وارد خانه می‌شود با جسد مادرم که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد کلانتری 161 تصریح کرد: مأموران در ادامه بازرسی‌های خود متوجه سرقت 30 میلیونی طلاجات مقتول می‌شوند.

سرهنگ نادری گفت: با بررسی میدانی و بررسی دقیق صحنه جرم لباس‌های خون‌آلودی که در داخل ماشین لباسشویی زیر البسه دیگر مخفی شده بود تحقیقات را به سمت و سوی دیگری برد.

رئیس کلانتری 161 ابوذر با اعلام اینکه بازپرس ویژه قتل نیز از همان لحظات اول در صحنه حضور داشته است، ادامه داد: با کشف لباس‌های مورد اشاره همسر مقتول دوباره مورد بازجویی قرار گرفت که پس از بازرسی بدنی آثار درگیری و خراشیدگی ناخن بر پشت بدن وی مشاهده شد که حاکی از درگیری اخیر بود.

وی اعلام کرد: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌ها همسر مقتول به ناچار اعتراف کرد که صبح امروز خودش با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ نادری با اعلام این مطلب که انگیزه قاتل در جهت ارتکاب قتل در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده به همراه متهم به دستور مقام قضایی تحویل اداره دهم پلیس آگاهی شد.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۵۹۶/جزئیات_قتل_خانم_۶۳_ساله_در_محله_فلاح_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: