Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-20@03:29:18 GMT

کنایه جدید علی کریمی به دایی؛ سپانوویچ را یادش رفته

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۶۷۹/کنایه_جدید_علی_کریمی_به_دایی_سپانوویچ_را_یادش_رفته

کنایه جدید علی کریمی به دایی؛ سپانوویچ را یادش رفته

علی کریمی به اظهارات روز گذشته دایی علیه معاون باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. روز گذشته علی دایی در حمایت از امید عالیشاه و احمد نورالهی که از سوی ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس به خیانت متهم شدند واکنش نشان داد.
به گزارش نامه نیوز، دایی با کنایه اعلام کرد که مدیران فعلی پرسپولیس عملکرد مثبتی نداشته اند و از جذب اوکراینی ها به عنوان مثال یاد کرد که هزینه زیادی برای شان شد و کارایی هم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضع گیری دایی با واکنش جالب علی کریمی در کانال تلگرامی وی مواجه شده که سالهاست رابطه خوبی با هم ندارند.
کریمی نوشت: «یه سریا یه جوری میگن اوکراینی ها رو یه سریا اوردند که انگار سپانوویچ رو حضرت حافظ شیراز اورده بود!!!»
سپانوویچ در دوران سرمربیگری علی دایی به پرسپولیس پیوست و شماره 8 علی کریمی را نیز پوشید و البته همواره نیمکت نشین یا سکونشین بود و به ندرت فرصت بازی پیدا کرد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۷۹/کنایه_جدید_علی_کریمی_به_دایی_سپانوویچ_را_یادش_رفته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: