Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:53:28 GMT

علی دایی به اظهارات علی کریمی واکنش نشان داد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۶۸۳/علی_دایی_به_اظهارات_علی_کریمی_واکنش_نشان_داد_عکس

علی دایی به اظهارات علی کریمی واکنش نشان داد+عکس

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به حرف‌های علی کریمی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.



علی دایی در اینستاگرام خود چنین نوشت:
"در مورد صحبت‌های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ایشون درباره من صحبت کنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیر فوتبالی باید به اون‌ها بگه خائن. کاش آقای کریمی بر اساس کینه‌های قبلی اظهار نظر نکنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع کنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه.‎من همیشه در قبال هجمه و حمله غیر فوتبالی‌ها به فوتبالی‌ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی‌کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می‌زنم.‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیوهست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم.‎ما فوتبالی‌ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم، اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته،.‎علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی‌دم، چون اون رو به نفع غیرفوتبالی‌های مساله دار می‌دونم.‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم. در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی‌ها ممکن است اختلاف و سوء تفاهماتی پیش بیاد، اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می‌کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم.‎ان شااله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال میان و میرن و جایگاهی نداشته و ندارند.‎خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۸۳/علی_دایی_به_اظهارات_علی_کریمی_واکنش_نشان_داد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: