Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@02:38:07 GMT

علی کریمی، دایی را به مناظره دعوت کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۶۹۲/علی_کریمی_دایی_را_به_مناظره_دعوت_کرد_عکس

به گزارش شریان نیوز، علی کریمی درتازه ترین پست اینستاگرامی خود به نوعی علی دایی را دعوت به مناظره کرده است.

در چند روز اخیر و پس از اینکه دایی در مورد برخی افراد مسئول در باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کرد علی کریمی نیز در این باره واکنش نشان داد هر چند دایی در مورد علی کریمی گفت که وی را دوست دارم و به حرف های علی کریمی عادت کردم اما شب گذشته علی کریمی به صورت غیر مستقیم وی را به مناظره دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن پست منتشره علی کریمی به شرح ذیل است: میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى کنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!!!!میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى کنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!!!! غیر فوتبالى هم کم نداشتیم که کارایى که کردن ، خیلى ها نکردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایى فراهانى، نظیر دکتر طاهرى ما منتظر معرفى غیر فوتبالى ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!! در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با کمال میل میپذیرم ببخشید که با قهرمانى امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولى نگران نباش از اون غیر فوتبالى ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونى با قرار داد انچنانى بشینى روى نیمکت. در ضمن اینو واسه کسایى میگم که فکر میکنن که من دنبال پست مقام هستم توى این فوتبال، به هیچ وجه من رو توى این فوتبال نمیبینید تا روزى که یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکى قد نده *داستان از انتشار این پست ها توسط علی دایی آغاز شد

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۶۹۲/علی_کریمی_دایی_را_به_مناظره_دعوت_کرد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: