Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:58:17 GMT

ديوارهاي شيشه اي در آپارتمان هاي کوچک

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۱۲/دیوارهای_شیشه_ای_در_آپارتمان_های_کوچک

خبرگزاري آريا - وب سايت دکو بوم: دکوراسيون داخلي اين آپارتمان کوچک با ترکيب رنگ هاي به کار رفته در کنار فضايي روشن با الهام از لطافت بهاري و با گياهان به کار رفته فضايي بسيار زيبا و آرامبخش درفضا ايجاد کرده است.



ديوار شيشه اي، حوزه اتاق خواب را از فضاي نشيمن مجزا ساخته و از طريق پنجره داخلي آشپزخانه به هم مرتبط شده و اجازه مي دهد تا نور خورشيد به طور غير مستقيم وارد فضاي آشپزخانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








استفاده از لوازم دکوري در آپارتمان و همينطور شيرآلات با متريال مسي فضايي متفاوت ايجاد کرده است.




ميز غذاخوري چوبي با يک جفت شمعدان منحصر به فرد در حين سادگي، ظرافت را به فضا اهدا کرده است.





استفاده از درهاي کشويي شيشه اي براي جدا سازي نشيمن و اتاق خواب در حين تفکيک فضاها به دليل شيشه اي بودن فضا احساس باز بودن و شفافيت را ايجاد کرده است و افراد خانواده مي توانند در صورت تماشاي تلويزيون براي جلوگيري از سر و صدا درب شيشه اي را بدون تاريک کردن فضا يا کوچک جلوه نمون فضا بسته و به استراحت يا امور شخصي بپرازند.




رنگ هاي خنثي در کنار وسايل دکوري و متريال هاي ساده با تم ملايم و مينيمال در فضاي کلي سبب ايجاد لطافت و فضايي گيرا در اين آپارتمان کوچک شده است.





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۱۲/دیوارهای_شیشه_ای_در_آپارتمان_های_کوچک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: