Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@22:08:09 GMT

آب با بسته‌بندی شیشه‌ای برای رستوران‌های لوکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۱۴/آب_با_بسته_بندی_شیشه_ای_برای_رستوران_های_لوکس

اقتصاد>صنعت - ایسنا نوشت:آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه ای با قیمت حدود سه بر ابری نسبت به آب‌های با بسته‌بندی پلاستیکی در برخی رستوران‌های لوکس به مشتریان عرضه می‌شود.

در برخی رستوران‌های لوکس شاهد عرضه آب معدنی و یا آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه‌ای هستیم که با قیمتی متفاوت نسبت به آب‌های آشامیدنی و معدنی با بسته‌بندی پلاستیکی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط تولید آب‌های با بسته‌بندی شیشه‌ای متفاوت از خط تولید آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیکی است و بازار آن رستوران‌های لوکسی است که خواهان خرید این نوع آب هستند.

قیمت فروش آب‌های با بسته‌ بندی شیشه‌ای نیز حدود سه برابر آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیکی است که در رستوران‌های لوکسی که عمدتا در نواحی شمالی شهر تهران وجود دارند، در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند.

پیمان فروهر-دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی- در گفت و گو با ایسنا در مورد عرضه این نوع آب آشامیدنی و معدنی با بسته بندی شیشه ای، خاطرنشان کرد: این نوع آب بسته بندی در برخی رستوران های لوکس عرضه شده و با توجه به متقاضیان خاصی که دارند مشکلی برای عرضه آن ها وجود ندارد.

در ذیل تصویر یک محصول آب معدنی با بسته‌بندی شیشه‌ای آورده شده است.

3535

کلید واژه‌ها : بازار رقابتی - تنظیم بازار -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۱۴/آب_با_بسته_بندی_شیشه_ای_برای_رستوران_های_لوکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: