Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:23:13 GMT

شکنجه پسر 11 ساله به دست پدر شيشه‌اي

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۲۱/شکنجه_پسر_۱۱_ساله_به_دست_پدر_شیشه_ای

خبرگزاري آريا - زن جوان که از شکنجه‌ها و کودک‌آزاري‌هاي شوهر شيشه‌اي خود، خسته شده بود، وقتي پسر ١١ساله‌اش را در يک‌قدمي مرگ ديد، از ماموران درخواست کمک کرد. پس از دستگيري اين پدر شکنجه‌گر، راز قتل پسر ٥ماهه او نيز فاش شد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زن جوان که از شکنجه‌ها و کودک‌آزاري‌هاي شوهر شيشه‌اي خود، خسته شده بود، وقتي پسر ١١ساله‌اش را در يک‌قدمي مرگ ديد، از ماموران درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دستگيري اين پدر شکنجه‌گر، راز قتل پسر ٥ماهه او نيز فاش شد.


روز هشتم مردادماه امسال زني به کلانتري ١٥٩ بيسيم رفت و از ماموران براي نجات جان پسرش که هدف کتک‌هاي پدرش قرار گرفته بود، درخواست کمک کرد. خيلي زود تيمي از ماموران براي بررسي ماجرا به خانه آنها رفتند و پس از دستگيري پدر شيشه‌اي، محسن ١١ساله که نمي‌توانست روي پاهايش بايستد، همراه مادر و دو خواهر و برادر ديگرش در اختيار مددکاران اجتماعي قرار گرفتند.


محسن که ديگر طاقت شکنجه‌هاي پدرش را نداشت، وقتي پيش‌روي قاضي پرونده قرار گرفت، درحالي ‌که اشک مي‌ريخت، خواست بهزيستي سرپرستي‌اش را برعهده بگيرد.

سرنوشت تلخ پسر نوجوان

محسن از همان ابتدا به خاطر اعتياد شديد پدرش زندگي سختي را تجربه کرد. کودک‌آزاري و شکنجه‌هاي پدرش او را از همان دوران کودکي‌اش زجر مي‌داد. روزهايي که همه کودکان دوست دارند در آغوش پدرشان باشند، محسن آرزو مي‌کرد که پدرش بتواند مواد تهيه کند تا در عالم خماري او را به باد کتک نگيرد.

سرنوشتي تلخ در دوران کودکي محسن رقم خورد و درحالي‌ که او تنها ٢ساله بود، به خاطر شدت شکنجه و کتک‌هاي پدرش ديگر نتوانست قدم بردارد و از ناحيه پا فلج شد. اين ماجرا به خاطر ترس مادر از شوهر و اين‌که کسي از او حمايت نمي‌کند، براي هميشه پنهان ماند.

محسن ديگر حتي نمي‌توانست براي فرار از دست کتک‌هاي پدرش قدم بردارد و هميشه تسليم شکنجه‌هاي پدر شيشه‌اي‌اش بود. ماجراي پنهان ديگر اين زندگي زماني فاش شد که محسن از مرگ تلخ برادر ٥ماهه‌اش به نام شهرام که زير شکنجه و کتک‌هاي پدرش تسليم مرگ شده بود، پرده برداشت.

مادر محسن و دو فرزند ديگرش در اين سال‌ها از ترس پدر خانواده هيچ‌گاه جرأت اعتراض نداشتند و مرد شيشه‌اي هميشه در عالم خماري و اعتيادش اهالي خانه را به باد کتک مي‌گرفت.

اين درحالي بود که هيچ‌وقت هيچ‌يک از آنها به خاطر اين‌که کسي حمايتشان نمي‌کند، حرفي نزده بودند تا اين‌که مادر محسن در آخرين مرحله از ترس اين‌که يکي ديگر از فرزندانش به دست شوهرش کشته نشود، به پليس مراجعه کرده و از آنها درخواست کمک کرد.

حمايت موسسه خيريه مهرآفرين از خانواده محسن

داوود اميدي مددکار اجتماعي موسسه خيريه مهرآفرين درباره اين پرونده گفت: «پدر اين خانواده در زمان دستگيري کاملا خمار بوده و اعتيادش به شيشه است. محسن ١١ساله که به خاطر شکنجه‌هاي پدرش فلج شده، از قاضي پرونده خواستار واگذاري‌اش به بهزيستي شده است و مادرش نيز در اين سال‌ها که کودک ٥ماهه‌اش به خاطر شکنجه‌هاي شوهرش به قتل رسيده، سکوت کرده و پس از دستگيري شوهرش ماجراي قتل را اعلام کرده است. او در اين سال‌ها، به کسي از ماجراي کشته‌شدن پسر ٥ماهه‌اش حرفي نزده است. درحال حاضر نيز، موسسه خيريه مهرآفرين محسن و خانواده‌اش را در حمايت خود قرار داده و پرونده پدر خانواده درحال تحقيقات تکميلي است.»
شهروند
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۲۱/شکنجه_پسر_۱۱_ساله_به_دست_پدر_شیشه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: