Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:36:22 GMT

حميد عسکري | چرا خواننده آلبوم «کما»، آهنگ‌هاي چاوشي را گوش نمي‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۷۸۸/حمید_عسکری_چرا_خواننده_آلبوم_کما_آهنگ_های_چاوشی_را_گوش_نمی_کند

خبرگزاري آريا - حميد عسکري خواننده آلبوم «کما» در مورد محسن چاوشي گفت: «آن قدر آدم را تحت‌تاثير قرار مي‌دهد که گوش نمي‌دهم! صدايش به شکل خوبي حال آدم را بد مي‌کند.»

حميد عسکري
شامگاه پنجشنبه دهم فروردين، حميد عسکري، خواننده پاپ، مهمان برنامه «خندوانه» با اجراي رامبد جوان شد.
حميد عسکري در ابتداي برنامه در مورد اين که اين روزها مشغول چه کاري است، به فرزند 10 ماهه‌اش اشاره کرد و گفت: «از وقتي کارن آمده وقت خواب مشخصي ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(با خنده) انسان کاملا سحرخيزي شده‌ام و کامروا!»‌
او در ادامه گفت: «تا چهار، پنج روز ديگر يک تک آهنگ منتشر مي‌کنم که هنوز نامي ندارد.»
عسکري در مورد چگونگي انتخاب نام براي ترانه‌هايش هم توضيح داد: «يا کلمه‌اي خاص از خود ترانه انتخاب مي‌کنم يا حس و حال کلي اثر خودش کلمه‌اي را نشانم مي‌دهد.»
او که سال 1385 با آلبوم «کما» به شهرت رسيد و روند انتشار آن را تا «کما 3» ادامه داد گفت: «از آن آلبوم در سال 85 يک ميليون و 700 هزار نسخه فروش رفت که مبلغي معادل يک ميليارد و خرده‌اي شد. آن زمان من فقط هشت ميليون بابتش گرفتم و طبق قرارداد هزينه تهيه آلبوم بعدي را هم خودم دادم.»
عسکري در مقابل اظهار تعجب رامبد جوان بابت مبلغ کمي که گرفته است، گفت: «بعدا 10 ميليون ديگر هم دادند. البته آن زمان ما اصلا به پول فکر نمي‌کرديم.»
او که در «شانس، عشق، تصادف» نقش حميد را بازي مي‌کرد، ادامه داد: «قطعه‌اي که هنوز هم موقع اجرايش در دلم خبردار مي‌ايستم، «قسمت نمي‌شه انگار» است.» او سپس قسمتي از اين ترانه را در استوديو «خندوانه» خواند.
حميد عسکري در مورد زماني که شعر اين آهنگ را مي‌گفته و ملودي‌اش را مي‌ساخته است، گفت: «شعر «قسمت نمي‌شه انگار» را در عرض پنج دقيقه گفتم. از فولادشهر اصفهان مي‌آمدم تهران خانه پدر و مادر ميلاد ترابي، آن موقع تهران خانه نداشتم. يادم هست ساعت دو نيمه شب بود و همسايه طبقه بالايشان با عصا مي‌کوبيد به سقف که ساکت شويم.»
خواننده آلبوم «خوشبختي» ادامه داد: «آلبوم «کما» را که تنظيم مي‌کرديم، همسايه‌مان 10 بار مي‌آمد زنگ مي‌زد که کمتر سر و صدا کنيم. آلبوم که درآمد از 10 صبح تا 10 شب مرتب در حال مصاحبه بودم و آن قدر نشرياتي که مي‌خواستند مصاحبه بگيرند زياد بودند که مي‌گفتم بيايند خانه. همان آقا مي‌آمد دم در و با تعجب نگاه مي‌کرد.»

خواننده آلبوم «از عشق» ادامه داد: «برادري دارم به اسم سعيد. که نقطه مقابل هميم. هر چه قدر من درسخوان بودم و منظم، او برعکس بود. من را به عنوان شاگرد زرنگ مي‌فرستادند مثلا بروم نقشه يا کره زمين را از دفتر بياورم و مي‌ديدم سعيد يک دست و يک پايش را بالا گرفته و جلوي در دفتر ايستاده است. پدر و مادرم از من راضي‌اند و همين باعث اعتماد به نفسم مي‌شود.»
بازيگر سريال «سي و نه هفته» در مورد اين که، کجايي است هم گفت: «پدر و مادرم هر دو اصالتا اهل استان فارس‌اند اما در فولادشهر اصفهان زندگي مي‌کردند. پدرِ مادرم در شرکت نفت آبادان کار مي‌کرد و مادرم موقع زايمان به آبادان رفت. من آبادان به دنيا آمدم و شناسنامه‌ام را از آن جا گرفتند اما در فولادشهر اصفهان بزرگ شدم.»
خواننده آلبوم «ديوونه‌وار» در مورد روابطش با ديگر خوانندگان پاپ هم توضيح داد: «تعداد خوانندگان پاپ مجاز کم است و به همين دليل همه همديگر را مي‌شناسيم و با هم روابط خوبي داريم.»
او در ادامه در جواب رامبد جوان که نظرش را در مورد احسان خواجه‌اميري پرسيد گفت: «ادامه خوبي براي صداي پدرش است و آن چيزي که بايد مي‌شد، شد.»
عسکري در مورد محسن چاوشي افزود: «آن قدر آدم را تحت‌تاثير قرار مي‌دهد که گوش نمي‌دهم! به شکل خوبي حال آدم را بد مي‌کند.»
سپس قطعه «آرايش غليظ» از همايون شجريان پخش شد که حميد عسکري او را دست‌نيافتني خواند.
خبرآنلاين
اخبار مرتبط:
حميد عسگري از زندگي شخصي و خوش گذراني هايش مي گويد ! + عکس
عکس ديدني از جشن تولد حميد عسکري با گروهي از هنرمندان
کنسرت حميد عسگري با حضور بازيگر معروف +تصاوير
حميد عسکري در کنار يک آقاي جالب + عکس
فرزاد حسني و عماد طالب‌زاده در مراسم جشن تولد حميد عسکري +عکس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۷۸۸/حمید_عسکری_چرا_خواننده_آلبوم_کما_آهنگ_های_چاوشی_را_گوش_نمی_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: