Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@11:52:51 GMT

نماینده همدان درمجلس خبرگان :به اتتخاب اصلح توسط شما افتخار می‌کنم/قطعا ما نیز اشتباهاتی داشتیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۷۵/نماینده_همدان_درمجلس_خبرگان_به_اتتخاب_اصلح_توسط_شما_افتخار_می_کنم_قطعا_ما_نیز_اشتباهاتی_داشتیم

نماینده همدان درمجلس خبرگان :به اتتخاب اصلح توسط شما افتخار می‌کنم/قطعا ما نیز اشتباهاتی داشتیم

استان‌ها>همدان - تسنیم نوشت:نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرسید چرا بر عملکرد رئیس‌جمهور و وزرا نظارت نمی‌کنند.

آیت الله موسوی اصفهانیدر جمع اعضای ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان اظهار داشت: به همکاری و همراهی شما و انتخاب اصلح توسط شما به خود افتخار می‌کنم چرا که ما به وظیفه خود عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه ما در انتخابات حضور حداکثری بود پس بدانید که نزد خدای متعال ما به وظیفه شرعی و الهی خود عمل کردیم و کسی که به وظیفه الهی عمل کرده پیروز است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال امر می‌کند که امانت‌ها را به دست اهلش بسپارید، ادامه داد: قطعا ما نیز اشتباهاتی داشتیم و از خداوند می‌خواهیم که ما را در تشخیص حق و اجرای آن کمک کند.

وی بااظهار گلایه‌مندی از عملکرد برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: این انسجام برابری و برادری فرصت مناسبی است تا ما از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دعوت کرده و درباره عملکردشان از آنها سؤال کنیم.

موسوی اصفهانی گفت: بایداز برخی از این افراد که خود را اصولگرا و انقلابی می‌دانند پرسید چرا درباره سند 2030 اعتراضی نکرده و صدایتان بلند نشد و کار به جایی رسید که رهبری مجبور شدند به این ماجرا ورود و از خود هزینه کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از این آقا که در سخنرانی خود از خاتمی و سران فتنه نام برده و درباره رفع حصر آنها حرف می‌زند پرسید "آیا در فتنه 88 در کشور حضور داشتید یا خیر و اگر بودید مگر ندیدید که به‌دنبال براندازی نظام بودند تا جایی که رهبری به ماجرا ورود کرده و خون دل‌ها خوردند؟".

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه برخی در گذشته حرف از آشتی ملی زدند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در جواب آنها فرمودند مردم با کسی که در برابر رأی آنها ایستاد و ظهر عاشورا حرمت سیدالشهدا(ع) را شکسته و سران آنها جلویشان را نگرفتند قهر هستند.

وی با تأکید بر لزوم انقلابی بودن نمایندگان در مجلس افزود: نمایندگان ما اگر انقلابی باشند قبل از رهبری وارد این عرصه‌ها می‌شوند چراکه آنها حقوق می‌گیرند تا از حق ما و رهبری دفاع کنند پس چرا این کار را انجام نمی‌دهند؟

مدیر حوزه‌های علمیه همدان تصریح کرد: در جلسه بعدی باید نمایندگان را دعوت کرده و درباره این موضوعات از آنها سؤال کرد که "چرا به موضوعات ورود نکرده و حتی پس از تذکر رهبری نیز تا به نتیجه رساندن موضوع آن را دنبال نمی‌کنید؟".

وی با بیان اینکه باید از نمایندگان پرسید که "آیا در بحث حقوق‌های نجومی برای برکناری افراد متخلف کاری انجام دادید یا خیر؟" عنوان کرد: ما اگر در حد توان خود منسجم باشیم می‌توانیم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با زمینه‌سازی افرادی را که مکتبی، انقلابی متدین و استکبار‌ستیز هستند به مردم معرفی و راهی مجلس کنیم تا در سطح کشور اثرگذار باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از نمایندگان پرسید چرا در مجلس شورای اسلامی بر اعمال وزرا و رئیس جمهور نظارت نکرده و درباره حرف‌هایشان از آنها سؤال نمی‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز اینکه "باید مراقب باشیم و توجه داشته باشیم که از خط مستقیمی که رهبری فرمودند تخطی نکنیم" تأکید کرد: در ماه رمضان خودسازی را فراموش نکنیم چرا که این خودسازی‌ها ما را آماده می‌کند که در موقعیت‌های دنیایی خود را نگه داریم.

46

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۷۵/نماینده_همدان_درمجلس_خبرگان_به_اتتخاب_اصلح_توسط_شما_افتخار_می_کنم_قطعا_ما_نیز_اشتباهاتی_داشتیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: