Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:46:47 GMT

نماینده بوشهر درمجلس: سد دره امیری دیلم ایجاد اشتغال می کند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۷۷/نماینده_بوشهر_درمجلس_سد_دره_امیری_دیلم_ایجاد_اشتغال_می_کند

نماینده بوشهر درمجلس: سد دره امیری دیلم ایجاد اشتغال می کند

گناوه- ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح احداث سد دره امیری در شهرستان دیلم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال جویندگان کار و تحول در بخش کشاورزی این منطقه ایفا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز شنبه در جمع مردم شهر دیلم افزود: بانگاه ویژه دولت تدبیر و امید 50 میلیادریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که بزودی با آغاز عملیات اجرایی 10 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه از دیمی به آبی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ارتباط با طرح پتروشیمی دیلم گفت: عده ای غیر کارشناسانه در این بحث ورود کردند که این چنین برخوردی برای پیشرفت و جایگاه شهرستان دیلم جالب نیست.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دغدغه های فعالان اجتماعی و محیط زیستی شهرستان نسبت به این طرح افزود: در کمیسیون های تخصصی مجلس راجع به مسایل زیست محیطی بحث شده و از کسانی که نسبت به پتروشیمی نقد دارند انتظار دارم کارشناسانه دیدگاه های خود را بیان کنند تا متخصصان پاسخگو باشند.
وی با تاکید بر ایجاد اشتغال در منطقه گفت: در هرمحفلی که حاضر می شوم دغدغه بیکاری را می شنوم که امیدواریم با تکمیل طرح پتروشیمی این معضل برای همیشه برطرف شود.
خدری بیان کرد: عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان شهرستان دیلم در اواخر مهرماه امسال با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی، احداث ساختمان مستقل درمانگاه تامین اجتماعی دیلم را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: عملیات اجرایی این درمانگاه با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال درآینده نزدیک آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع انتخابات تمام شده وهمه باید برای توسعه این شهر کمک کنند، افزود: تفرقه و اختلاف را یک سم مهلک برای شهرستان دیلم می دانم و اگر مردم و بویژه فعاان اجتماعی دغدغه توسعه و پیشرفت منطقه را دارند باید وحدت را سرلوحه کار خود قرارداده و یاری رسان مسئولان باشند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان رئیس شورای نظارت برانتخابات شهر و روستا در استان بوشهر وظیفه داشتم نسبت به اعتراض یکی ازاعضای شورای اسلامی شهر دیلم که مدعی اشتباه در شمارش بود با حضور نمایندگان آنها و مسئولان امنیتی مجدد آرا شمارش و در نتیجه ردیف منتخب پنجم وششم با هم عوض شد و این موضوع برای همه شفاف و مبرهن است.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۷۷/نماینده_بوشهر_درمجلس_سد_دره_امیری_دیلم_ایجاد_اشتغال_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: