Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:04:22 GMT

نماینده برخوار، عنوان برترین نماینده مجلس شورای اسلامی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۹۷/نماینده_برخوار_عنوان_برترین_نماینده_مجلس_شورای_اسلامی_را_کسب_کرد

نماینده برخوار، عنوان برترین نماینده مجلس شورای اسلامی را کسب کرد

نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس از سوی هیات رئیسه مجلس عنوان برترین نماینده مجلس را در اولین سال از دوره دهم مجلس شورای اسلامی کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با قرار گرفتن در دو لیست جداگانه منتشر شده از سوی هیات رئیسه مجلس عنوان برترین نماینده مجلس را در اولین سال از دوره دهم مجلس شورای اسلامی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هر سال از دوره چهار ساله مجلس لیست اسامی ده نفر از نمایندگان مردم در مجلس که بیشترین حضور در صحن علنی و کمیسیون تخصصی و نیز بیشترین مشارکت در مجلس را دارند منتشر می شود.
در پایان اجلاسیه اول دو لیست جداگانه ده نفره از بیشترین حضور و فعال ترین نمایندگان توسط هیئت رییسه مجلس منتشر شد که تنها نام مشترک دو لیست، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده پر تلاش شاهین شهر و میمه و برخوار بود که به تنهایی عنوان برترین نماینده مجلس شورای اسلامی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۹۷/نماینده_برخوار_عنوان_برترین_نماینده_مجلس_شورای_اسلامی_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: