Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:48:35 GMT

نماینده مجلس:حق مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۹۹/نماینده_مجلس_حق_مردم_جنوب_استان_بوشهر_بیش_از_یک_نماینده_در_مجلس_شورای_اسلامی_است

نماینده مجلس:حق مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به گستردگی این حوزه انتخابیه، وجود تاسیستات پارس جنوبی و درآینده پارس شمالی حضور یک نماینده دیگر در مجلس برای افزایش توان خدمت رسانی به مردم این منظقه ضروری است.

به گزارش ایرنا، سکینه الماسی روز شنبه در جمع نمایندگان مردم شهرستان دیر افزود: با رایزنی های صورت گرفته در تلاش هستیم که نماینده ای به حوزه انتخابیه جنوب استان افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هیچ کس به دنبال تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر و الحاق آن به حوزه انتخابیه دیگری نیست.
الماسی، با رد هرگونه نظر جدایی شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر بیان کرد: در تلاش هستیم با مدارک و دلایل کارشناسی و علمی یک نماینده به نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه افزوده شود و این تصمیم دیدگاه و نظر ماست و دنبال هیچ تفکیکی در این حوزه نیستیم که مردم شهرستان دیر را نگران کرده است.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون شهرستانی با 300هزار نفر جمعیت دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است در صورتی که چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیش از 300 هزار نفر جمعیت یک نماینده درمجلس دارند و اضافه کردن یک نماینده به این حوزه جنوبی حق مسلم مردم است.
امام جمعه دیر گفت: همگرایی و همدلی نیروهای دلسوز و نخبه شهرستان برای توسعه و پیشرفت ضروری است.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: هرگاه بحث بر سر مسائل اساسی و اصولی و توسعه آینده شهرستان می شود همه نیروها با سلیقه های متفاوت باید دست به دست هم بدهند و برای منطقه و شهرستان تلاش کنند.
وی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در بخش های مختلف کشاورزی، تجاری، صیادی و اشتغال جوانان مورد تاکید است.
سخنگوی نمایندگان مردم شهرستان دیر گفت: مردم این شهرستان به هیچ نام و عنوان تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان را نمی پذیرد و بشدت مخالفت خود را ابراز می دارند.
کرم ابراهیمی افزود: مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی می خواهند شبهه مطرح شده در مورد تفکیک و انتزاع شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان را تکذیب و مخالفت خود را با این تفکیک همصدا با موکلان خود در این شهرستان از طریق رسانه های خبری اعلام کند.
وی گفت: درخواست پیگیری و مطالبه افزودن 2 نماینده به نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اولویت اول قرار گرفتن در اختصاص یک نماینده به حوزه انتخابیه جنوبی استان بدلیل جمعیتی و پایتخت اقتصادی کشوربودن و شرایط استراتژیک صنعتی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و به عنوان تنها حوزه چهار شهرستانی در استان بوشهر را مصرانه مطالبه می کنیم.
در هفته گذشته خبری مبنی بر تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان و الحاق آن به یکی از حوزه انتخابیه دیگر استان از قول نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی استان بوشهر مطرح و این امر باعث نگرانی مردم شهرستان دیر شد.
شهرستان دیر با 64 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر واقع است که این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، آبدان و بردخون و پنج شهر و 80 روستاست.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۹۹/نماینده_مجلس_حق_مردم_جنوب_استان_بوشهر_بیش_از_یک_نماینده_در_مجلس_شورای_اسلامی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: