Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:22:21 GMT

ارتش یمن انهدام کشتی نفتی سعودی در سواحل یمن را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۸۷/ارتش_یمن_انهدام_کشتی_نفتی_سعودی_در_سواحل_یمن_را_رد_کرد

ارتش یمن انهدام کشتی نفتی سعودی در سواحل یمن را رد کرد

سخنگوی ارتش یمن انهدام کشتی نفتی ائتلاف سعودی در سواحل یمن را تکذیب کرد و بر پایبندی ارتش یمن و کمیته‎های مردمی به قوانین دریایی و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی ارتش یمن ادعای رسانه های سعودی مبنی بر انهدام کشتی نفتی ائتلاف متجاوز سعودی در سواحل یمن را رد کرد.

«شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن ضمن تکذیب خبر منتشر شده رسانه‌های سعودی درباره انهدام کشتی نفتی ائتلاف سعودی در سواحل یمن اعلام کرد که ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله پایبند به قوانین دریایی و بین المللی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتش و کمیته های مردمی به حمایت از کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ، باب المندب و مقابله با دزدان دریایی و اقدامات تروریستی متعهد است. نیروهای ما فقط اهداف نظامی را مورد هجوم قرار می دهند نه کشتی ها نفتی. ما نسبت به تهدیدات و تحرکات متجاوزان به سوی بندر الحدیده و تلاش برای شکاف انداختن میان یمنی ها هشدار می دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۸۷/ارتش_یمن_انهدام_کشتی_نفتی_سعودی_در_سواحل_یمن_را_رد_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: