Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:41:14 GMT

شنا در سواحل خزر تا روز چهارشنبه ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۹۰/شنا_در_سواحل_خزر_تا_روز_چهارشنبه_ممنوع_شد

شنا در سواحل خزر تا روز چهارشنبه ممنوع شد

به گزارش جام جم آنلاین، علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با تسنیم در ساری اظهار داشت: از امروز جریانات هوا در این استان شمالی آغاز شده و وزش باد شدید در سواحل خزر رخ می‌دهد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های هواشناسی، سرعت باد در سواحل به 70 کیلومتر در ساعت می رسد و ارتفاع موج در برخی مناطق از 2.5 متر نیز فراتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به مسافران و افراد محلی توصیه کرد تا روز چهارشنبه از شنا در سواحل خزر خودداری کنند.

وی وضعیت هوای امروز استان را صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و از اواخر روز با افزایش ابراعلام و تصریح کرد: امشب و فردا هوای استان، نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و احتمال رعد وبرق خواهد بود.

احمدی گفت: روز سه شنبه دمای هوا در گرم‌ترین ساعات در شهرهای غربی استان از رامسر تا نور تا 30 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی استان تا 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت دریا در روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج و شنا در دریا توصیه نمی‌شود، افزود: در صورت تغییر نقشه‌های هواشناسی، تغییرات پیش بینی در گزارش روزهای آینده لحاظ می‌شود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2929907963699807188 برچسب‌ها : هواشناسی سواحل خزر شنا جام جم آنلاین تا روز چهارشنبه از شنا در سواحل خزر خودداری کنید لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها سنگ ترامپ پیش پای بانکهای اروپایی / کانال سوئیفت کاملا به روی ایران باز شده است برای درد زانو ورزش نکنید! / هشدار درباره استفاده از ترد میل لاله اسکندری در گذر زمان + عکس چگونه فشار خون را بدون استفاده از دارو سریع پایین بیاوریم؟ چادرهای لاکچری برای حجاج پولدار +عکس محل دپوی مواد منفجره تروریست‌ها در کرمانشاه تخریب شد زندان های ۵ ستاره عربستان برای داعشی ها جزئیات جدید از ربودن یوسف +عکس یوسف کودک گمشده پیدا شد حمله گرگ به کودک 3 ساله/ متین با مرگ می جنگد +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها جیره بندی آب در پایتخت ایتالیا دختر داعشی‌: بگذارید بروم پیش خانواده‌ام لحظه بی هوش شدن یک گاوباز فروش ماشین جاسوسی FBI در اینترنت! +تصاویر کارگری که عمرش به این دنیا بود پرپر شدن پرنده با برخورد به هلی کوپتر حضور کمیسیون امنیت ملی‌مجلس در مرز ایران، ترکیه، عراق دلایل بسته بودن سایت ثبت سفارش خودرو جدید‌ترین تصاویر از گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 با بدنه براق و دوربین دوگانه عبور عابران پیاده از تقاطع‌های پایتخت ژاپن آخرین مطالب همه سایت 18:20 شنا در سواحل خزر تا روز چهارشنبه ممنوع شد 18:15 ازدواج به موقع ، بهترین راهکار مقابله با انحرافات جنسی 18:00 جیره بندی آب در پایتخت ایتالیا 18:00 اسامی محرومان لیگ برتر و لیگ یک اعلام شد 17:46 هویت راننده خودروی حامل مشروبات الکلی شناسایی شد 17:37 رهبر انقلاب بر سر مزار پدرشان +عکس 17:34 روحانی بر حمایت کامل دولت دوازدهم از خدمات سپاه تاکید کرد 17:15 دو تابعیتی را به رسمیت نمی شناسیم/ آمریکا ایرانیان زندانی را فوراً آزاد کند 16:53 تیم اقتصادی دولت نیازمند بازنگری جدی است 16:30 ایران حمله انتحاری در کابل را محکوم کرد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۹۰/شنا_در_سواحل_خزر_تا_روز_چهارشنبه_ممنوع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: