Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@07:23:40 GMT

قتل دختر جوان در فرمانیه تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۹۱/قتل_دختر_جوان_در_فرمانیه_تهران

قتل دختر جوان در فرمانیه تهران

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ساعت 7:30 صبح روز گذشته (ششم مرداد ماه جاری) مأموران کلانتری 101 تجریش در تماس با قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر قتل دختر جوانی را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران، مقتول ساعت 23:40 پنجم مرداد ماه از سوی سرنشینان یک دستگاه پژو 206 سفیدرنگ در منطقه فرمانیه، خیابان وطن‌پور با ضربات چاقو مجروح شده و سرنشینان خودرو پس از رها کردن پیکر نیمه‌ جان دختر جوان از محل متواری شده بودند، در نهایت دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان شهدای تجریش بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام خبر، بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

سرانجام با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی متهمان فراری ادامه دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2935966440808544395 برچسب‌ها : ضربات چاقو قتل دختر جوان در فرمانیه تهران لینک کوتاه : اخبار مرتبط دستبرد 2 جوان به بازیگر زن مشهوردر فرمانیه تهران جمعه 26 آذر 1395 22:07 مرگ مشکوک زن جوان پس از تزریقی که شوهرش انجام داد پنج شنبه 29 تیر 1396 07:00

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها واکنش رئیس کل دادگستری تهران به اظهارات معاون رئیس جمهور سابق درباره قوه قضاییه گران ترین کیف زنانه دنیا / قیمت : بیش از یک میلیارد تومان! +عکس آمریکا 6 نهاد ایرانی را در فهرست تحریم قرار داد دختر 8 ساله قربانی طلب 2میلیونی پدر روش ابتکاری قاچ کردن هندوانه تصادف ماشین عروس با نیسان / عروس جان سالم به در برد سر موتورسوار زیر چرخهای کامیون له شد کشف 3 شاه کبرا از قوطی چیپس+فیلم و عکس چرا پشه‌ها بعضی‌ها را بیشتر نیش می‌زنند؟ این زن کلیه‌اش را به خاطر تعمیر خانه می‌فروشد+عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها قتل دختر جوان در فرمانیه تهران پیشنهاد بازیگری به خوانندگان گروه سون موافقت استقلال با شرط عجیب یک بازیکن / جباری: در زمین های خراب بازی نمی کنم گفتگو با دختر ایرانی که فضانورد جدید ناسا شد آنچه در جلسه امروز عراقچی و مجلس گذشت مقصد نهایی آمریکا براندازی نظام است /ضرورت توجه ویژه تر به ظرفیت های داخلی آنچه از صحنه بازسازی ربودن بنیتا دیده نشده وقتی قاتل بنیتا می خواهد از گناهش نگذرند ناقوس ایران به ترکیه رفت + عکس جزئیات جدیدی از نحوه ارائه سرویس اینترنت نامحدود آخرین مطالب همه سایت 16:30 قتل دختر جوان در فرمانیه تهران 16:18 مدیا کاشیگر نویسنده و مترجم درگذشت 16:15 تمسخر شاه عربستان در شبکه الجزیره قطر 16:00 پیشنهاد بازیگری به خوانندگان گروه سون 15:45 موافقت استقلال با شرط عجیب یک بازیکن / جباری: در زمین های خراب بازی نمی کنم 15:30 اولین مدال تاریخ قایقرانی ایران در قهرمانی جهان 15:20 خروج از برجام به انزوای واشنگتن می انجامد 15:15 مشکلات ریوی و توانبخشی ریه در به خانه بر می گردیم 15:11 فراز و فرود ابوالحسن بنی‌صدر 15:00 گفتگو با دختر ایرانی که فضانورد جدید ناسا شد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۹۱/قتل_دختر_جوان_در_فرمانیه_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: