Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@11:35:02 GMT

مباحث فرهنگی در سواحل مازندران لحاظ شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۹۴/مباحث_فرهنگی_در_سواحل_مازندران_لحاظ_شود

مباحث فرهنگی در سواحل مازندران لحاظ شود

ساری - استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود گفت:مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکراستان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر،اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اساس دین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما موظیم برای ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه عمومی تلاش بیشتری داشته باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی باید در صدر امور قرار گیرد،گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از حرکات سلیقه ای پرهیز کرد.

وی افزود:دستگاههایی چون آموزش و پرورش و دانشگاه ها در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقش اثر گذاری دارند چرا که شمار زیادی از دانش آموزان به همراه خانواده های خود درگیر مسائل تعلیم و تربیت هستند.

مقام عالی دولت در استان نقش امر به معروف و نهی از منکر را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: در مازندران با تاسی از این امر بر اساس آمار ثبت احوال استان جلوی رشد طلاق گرفته شد و به شاهد کاهش طلاق نیز بوده ایم

وی با اشاره به اجرای طرح دریا بر انجام فعالیتهای فرهنگی در سواحل استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مسائل فرهنگی در این اماکن کمرنگ دیده می شود، ضرورت دارد مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.

استاندار مازندران مشارکت مردم در اجرای این فریضه دینی را بسیار مهم دانست و افزود: مشارکت مردمی لازمه نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی به اجرای طرح روستای پاک در استان اشاره کرد و ادامه داد: بنا شد در این طرح روستاهای فاقد طلاق،اعتیاد و بیکار معرفی شوند

استاندار مازندران در پایان خواستار ارزیابی فعالیتهای ستاد در شهرستانها و تقویت شورای فرهنگ عمومی برای حضور موثرتر در برنامه های استان شد و گفت : باید محتوای مناسب تهیه و در اختیار صدا و سیما و رسانه ها قرار گیرد و زمینه مشارکت مردم در انجام این فریضه الهی بیشتر فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۹۴/مباحث_فرهنگی_در_سواحل_مازندران_لحاظ_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: