Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:40:22 GMT

گزارش طرح ساحلی سازمان امداد و نجات هلال احمر در سواحل دریای خزر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۴۹۵/گزارش_طرح_ساحلی_سازمان_امداد_و_نجات_هلال_احمر_در_سواحل_دریای_خزر

گزارش طرح ساحلی سازمان امداد و نجات هلال احمر در سواحل دریای خزر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش طرح ساحلی ۱۳۹۶ سازمان امداد و نجات در سواحل استان‌های گلستان، گیلان و مازندران، اعلام کرد: از ۳ خرداد تا ۲۱ شهریورماه سال جاری ۵ هزار و ۹۲۳ ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر انجام شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۴۷۵ عملیات مربوط به عملیات امداد و نجات بوده و ۷۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به گزارش طرح ساحلی ۱۳۹۶ در سواحل دریای خزر (استان‌های گلستان، گیلان و مازندران)، گفت: از ۳ خرداد تا ۲۱ شهریورماه سال جاری ۵ هزار و ۹۲۳ ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر انجام شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۴۷۵ عملیات مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است که ۷۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر بوده است.

وی درباره مراجعات حضوری هموطنان به پایگاه‌های امدادساحلی جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: یک هزار و ۴۶۶ مورد مراجعه حضوری صورت گرفته است که این تعداد ۲۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر را شامل می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تعداد مصدومان امدادرسانی شده در طرح ساحلی سال جاری طی ۱۱۱ روز گذشته اشاره کرد و افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۷ هزار و ۸۴۵ مصدوم امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۶۶ تن به منظور ادامه روند درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند که ۲۲۴ تن مربوط به استان مازندران، ۳۹ نفر مربوط به استان گیلان و ۳ نفر مربوط به استان گلستان بوده است. همچنین ۷ هزار و ۵۷۹ تن به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته وی، طی ۱۱۱ روز گذشته در طرح ساحلی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۴ هزار و ۳۸۱ نفر در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران توسط ناجیان غریق نجات یافته‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد از عملیات‌های امداد و نجات ساحلی در سه استان گیلان، گلستان و مازندران در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا و ۵۳ درصد نیز در داخل طرح صورت گرفته است. ۹۷ درصد از عملیات‌های ساحلی در سواحل دریای خزر، ۲ درصد در رودخانه و یک درصد نیز در سایر محیط‌های آبی (شامل دریاچه پشت سد و ...) در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۴۹۵/گزارش_طرح_ساحلی_سازمان_امداد_و_نجات_هلال_احمر_در_سواحل_دریای_خزر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: