Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@06:08:55 GMT

عروسی سلطنتی؛ پرنس هری و مگان مارکل /تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۱۹/عروسی_سلطنتی_پرنس_هری_و_مگان_مارکل_تصاویر

عروسی سلطنتی؛ پرنس هری و مگان مارکل /تصاویر

مراسم عروسی پرنس هری و مگان مارکل در کلیسای سنت جورج واقع در وینزور در غرب لندن برگزار شد. بیش از ۸۰۰ چهره سرشناس زیر نورافکن رسانه‌ها و تدابیر شدید امنیتی در این مراسم شرکت کردند. آفتاب‌‌نیوز : شاهزاده هری به همراه برادرش شاهزاده ویلیام در راه کلیسای سنت جورج، محل مراسم اصلی عروسی مگان مارکل به همراه مادرش دوریا راگلند مگان مارکل در حال ورود به کلیسای سنت جورج پرنس چارلز، مگان مارکل را در کلیسا همراهی کرد پرنس هری لقب دوک ساسکس را از ملکه بریتانیا دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگان مارکل نیز پس از ادواج لقب دوشس ساسکس را به دست آورد. مردم بیشماری در مسیر حرکت "موکب ملوکانه" گرد آمده‌اند، نه تنها از مردم "پادشاهی بریتانیای کبیر" بلکه از سراسر جهان. کیت میدلتون، دوشس کمبریج و همسر شاهزاده ویلیام برای شرکت در مراسم پرشکوه شاهزاده هری و مگان مارکل ۸۰۰ نفر از مشهورترین چهره‌های جهان هنر و ورزش و سیاست دعوت شده‌اند. دیوید بکهام (ستاره فوتبال) و ویکتوریا بکهام (ستاره موسیقی) جورج و امل کلونی در مراسم عروسی مگان مارکل از پدری سفیدپوست و مادری آفریقایی- آمریکایی متولد شده و همواره با افتخار از هویت دوگانه خود یاد کرده است.

منبع: دویچه وله کد خبر: ۵۲۴۴۹۴ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۱۹/عروسی_سلطنتی_پرنس_هری_و_مگان_مارکل_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: