Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@00:24:21 GMT

قبل از مگان مارکل ...آمریکایی هایی که بعد از ازدواج ملکه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۲۴/قبل_از_مگان_مارکل_آمریکایی_هایی_که_بعد_از_ازدواج_ملکه_شدند

قبل از مگان مارکل ...آمریکایی هایی که بعد از ازدواج ملکه شدند

 

 بانوی جدیدی وارد کاخ پادشاهی می شود، او از یک فرد عادی به یک ملکه تبدیل خواهد شد؛ مگان مارکل نامزد شاهزاده ی بریتانیایی (هری) بیوه و متولد لس آنجلس است. او در چند روز آینده از اعیان قصر پادشاهی بریتانیا خواهد شد. از ماه مه سال ۲۰۱۸ و پس از برگزاری مراسم ازدواجی که در قلعه ی (ویندسور) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تاریخ نمونه های زیادی همچون مگان مارکل وجود دارند که پس از ازدواج به بانوان اول تبدیل شدند. زندگی آنها متحول شد و گویی زندگی پیش از ازدواجشان هرگز وجود نداشته است. در این میان به طور خاص آمریکایی هایی بوده اند که چه در کشورهای شرقی و یا سایر نقاط جهان قبل از مگان مارکل لقب ملکه را پس از ازدواج کسب کرده اند. در این گزارش با چند تن از آنها آشنا خواهید شد.


ملکه نور
ملکه نور همسر ملک حسین بن طلال پادشاه اردن بود. آنها در سال ۱۹۷۸ میلادی با هم ازدواج کردند. نام اصلی او (لیزا نجیب الحلبی) است. پدر او سوری- آمریکایی و مادرش سوئدی بود. او در ۲۳ آگوست سال ۱۹۵۱ میلادی در ایالات متحده ی آمریکا به دنیا آمد.

گریس کلی
شاید گریس کلی همسر رینیه ی سوم حکمران شاهزاده نشین موناکو شباهت زیادی به مگان مارکل داشته باشد. زیرا "کلی" هم یکی از ستارگان هالیوودی و برنده ی جایزه ی اسکار بهترین بازیگر بود. او در سال ۱۹۵۶ میلادی با حکمران موناکو ازدواج کرد. گریس کلی در ۱۲ نوامبر ۱۹۲۹ در شرق فیلادلفیا متولد شد و در ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۲ در یک حادثه ی تصادف جان سپرد.

والیس سیمپسون
نام حقیقی او (بیسی والیس وارفیلد) است. او همسر پرنس ادوارد هشتم، دوک وینزر بود. والیس در ژوئن ۱۸۹۶ در شهر پنسیلوانیای آمریکا به دنیا آمد. قبل از ازدواج با شاهزاده ادوارد هشتم, دوبار طلاق گرفت. همین موضوع برای او در قصر پادشاهی بریتانیا مشکل ساز شد تا جایی که شاهزاده ادوارد مجبور شد تا از تخت پادشاهی به خاطر عشقش استعفا دهد. آنها بقیه عمرشان را در پاریس پایتخت فرانسه سپری کردند و فرزندی به دنیا نیاوردند. والیس پس از مرگ ادوارد تا زمان مرگ خودش در تاریخ ۲۴ آوریل ۱۹۸۶ میلادی در کنج عزلت و تنهایی زندگی می کرد.

ریتا هیورث
ریتا هیورث ستاره ی سینمای آمریکا در دهه ی چهل قرن بیستم بود. در ۱۷ اکتبر ۱۹۱۸ به دنیا آمد و پس از رسیدن به شهرت پنج بار ازدواج ناموفق داشت. او با شاهزاده ی پاکستانی علی خان که همسر ششم او به حساب می آمد در سال ۱۹۴۹ میلادی ازدواج کرد. رابطه ی آنها فقط چهار سال به طول انجامید و در سال ۱۹۵۳ میلادی از هم جدا شدند.

خواهر ژاکلین کندی
لی راد زیویل خواهر بانوی اول سابق ایالات متحده ی آمریکا ژاکلین کندی همسر جان اف کندی بود. او با یک شاهزاده ی لهستانی به نام ( استانیسلاو راد زیویل) در سال ۱۹۵۹ ازدواج کرد اما پانزده سال پس از ازدواج رابطه شان به بن بست رسید و از هم جدا شدند.

پس از ازدواج مگان مارکل هم به فهرست آمریکایی هایی اضافه می شود که پس از ازدواج ملکه شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۲۴/قبل_از_مگان_مارکل_آمریکایی_هایی_که_بعد_از_ازدواج_ملکه_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: