Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:37:03 GMT

فیلم و عکس های لحظه به لحظه از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۲۵/فیلم_و_عکس_های_لحظه_به_لحظه_از_مراسم_ازدواج_پرنس_هری_و_مگان_مارکل

فیلم و عکس های لحظه به لحظه از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

رکنا: لحظاتی پیش مگان مارکل با لباس عروس از کاخ بیرون آمد تا مردم او برای آغاز مراسم ازدواج همراهی کنند. این مراسم بزرگ با این رسم لحظاتی پیش رسما آغاز شد. پوشش لحظه به لحظه از تمامی جزئیات ازدواج پرنس هری و مگان مارکل را در رکنا دنبال کنید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز تاریخی بزرگترین مراسم ازدواج سال بلاخره فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح زود ده‌ها هزار نفر از طرفداران خاندان سلطنتی اطراف کاخ ویندسور محل برگزاری مراسم را احاطه کرده‌ و از چند دقیقه پیش مهمان‌های سرشناس هری و مگان شروع به پر کردن کلیسای سن جرج کاخ ویندسور کرده‌اند. تدابیر امنیتی شدیدی اطراف کاخ وجود دارد و تک‌تیراندازها از پشت‌بام‌های ساختمان‌های اطراف تمام محوطه را تحت نظر دارند.

ساعتی پیش اعلام شد که پرنس هری که ششمین فرد در نوبت رسیدن به تخت پادشاهی بریتانیاست از طرف ملکه ملقب به عنوان دوک ساسکس خواهد شد. به این ترتیب مگان مارکل که اولین عضو آمریکایی آفریقایی خاندان سلطنتی است نیز لقب دوشس ساسکس را دریافت خواهد کرد.

فوری: اولین عکس از مگان مارکل در لباس عروس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۲۵/فیلم_و_عکس_های_لحظه_به_لحظه_از_مراسم_ازدواج_پرنس_هری_و_مگان_مارکل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: