Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@16:13:48 GMT

نامزدی نوه ملکه بریتانیا با بازیگر آمریکایی + عکس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۳۷/نامزدی_نوه_ملکه_بریتانیا_با_بازیگر_آمریکایی_عکس

نامزدی نوه ملکه بریتانیا با بازیگر آمریکایی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، پرنس هری، نوه ملکه بریتانیا رسما با «مگان مارکل» بازیگر و مدل آمریکایی، نامزد کرد. کاخ سلطنتی بریتانیا با اعلام این خبر گفت مراسم ازدواج آنها بهار سال آینده برگزار می‌شود.

کاخ سلطنتی بریتانیا همچنین در بیانیه خود اعلام کرده است که این دو پس از ازدواج زندگی خود را در کاخ کنزینگتون در لندن آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر نامزدی رسمی پرنس هری و مگان مارکل ماه‌ها پس از آن اعلام شد که شایعات زیادی درباره احتمال ازدواج آنها با یکدیگر به گوش می‌رسید.

پرنس هری، 33 ساله، و مگان مارکل، 36 ساله، برای اولین بار در ژوئیه 2016 در لندن با یکدیگر ملاقات کردند.

با وجود اعلام خبر نامزدی رسمی پرنس هری با مدل آمریکایی، او باید برای ازدواج اجازه رسمی مادربزرگ خود ملکه الیزابت دوم را کسب کند.

طبق گزارش رسانه‌ها، مگان مارکل متولد لس‌آنجلس است و پیش از این یکبار در سال 2011 ازدواج کرده است.

پرنس هری در حال حاضر در صف جانشینی ملکه و رسیدن به تخت و تاج پادشاهی بریتانیا، نفر پنجم است اما بهار آینده که فرزند جدید برادرش پرنس ویلیام به دنیا بیاید، نفر ششم می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۳۷/نامزدی_نوه_ملکه_بریتانیا_با_بازیگر_آمریکایی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: